۸ آبان ۱۳۹۹، ۱۳:۴۲
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 84092329
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سطح نارضایتی مردم از شهرداری رشت بالا است

۸ آبان ۱۳۹۹، ۱۳:۴۲
کد خبر: 84092329
سطح نارضایتی مردم از شهرداری رشت بالا است

رشت - ایرنا- شهردار جدید رشت گفت: با وجود تلاش های همه کارکنان از پاکبان ها تا شهرداران مناطق ، سطح نارضایتی مردم این کلانشهر از شهرداری رشت بالا است.

به گزارش ایرنا، سید محمد احمدی روز پنجشنبه در آیین معارفه خود در سالن انتظام نیروی انتظامی استان گیلان در رشت اظهار داشت: کارکنان شهرداری رشت در طول روز بیش از ۳۰ هزار ساعت کار انجام می دهند به چه دلیل با این میزان کار نمی توانیم رضایتمندی مردم را جلب کنیم.

وی با اشاره به این که اتاق فکری در گذشته تشکیل شده افزود:  به صورت حرفه ای با بهره گیری از نخبگان ، دلسوزان و غیره برای ارتقاء سطح رضایتمندی مردم گام بر می داریم.

احمدی  یکی از دلایل اصلی خود برای پذیرش سمت شهردار رشت را  استفاده از ۳۰ سال تجربه خود در مسئولیتهای مختلف عنوان و ابراز امیدواری کرد  با تعامل و همفکری بتواند در جهت رضایتمندی مردم کارهای ارزشمندی انجام دهد.

وی با بیان اینکه به دلیل نداشتن مدیریت یکپارچه شهری نه تنها در رشت بلکه در شهرهای دیگر کارها به کندی پیش می رود، اضافه کرد: همه تقصیرها را برای شهردارها نگذاریم و همه توقعات را به شهرداری منتسب نکنیم.

وی اظهار داشت: فرصت خدمتگزاری شورای پنجم کمتر از یک سال است لذا به تبع آن یک برنامه ۱۰ ماه ارائه داده ام و مصمم هستم تا با همکاران پرتلاشم در مناطق و سازمان های شهرداری رشت و با کمک اعضای شورا به پیش برده و از همه ظرفیت ها و پتانسیل موجود استان نیز استفاده کنیم.

شهردار جدید رشت با بیان این که وحدت و همدلی کارکنان در مجموعه شهرداری رشت را برای انجام کارها و پیشبرد امور می خواهم خاطرنشان کرد: بدون وحدت در شهرداری رشت نمی توانیم کاری انجام دهیم.

رئیس شورای اسلامی رشت نیز در این مراسم در سخنانی بیان داشت: به شهردار جدید رشت توصیه می کنم ضمن اینکه مدیریت باید قاطع و صادق باشد با ایجاد محیط دوستانه و با بهره گیری از صاحب نظران برای پیشبرد امور در مجموعه مدیریت شهری گام برداشته شود.

احمد رمضانپور نرگسی اظهار داشت: شورای اسلامی شهر بدون شهردار ، و شهردار بدون شورای شهر نمی تواند موفق باشد بنابراین باید برای پیشبرد امور همکاری، تعامل و همفکری مورد توجه باشد.

سید محمد احمدی  شهردار جدید رشت نهم مهرماه امسال با ۹ رای اعضای شورای اسلامی این کلانشهر انتخاب شده بود.

کلانشهر رشت  حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت دارد که به طور متوسط، این تعداد در طول روز به بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می رسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha