۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۶:۲۶
کد خبرنگار: 3043
کد خبر: 84091454
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

طرح توسعه ۲ واحد تولیدی در شهرک صنعتی لیا افتتاح شد

قزوین- ایرنا-طرح توسعه ۲ واحد تولیدی روز چهارشنبه با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین و جمعی از مسئولان در شهرک صنعتی لیا به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، استاندار قزوین در این مراسم بر تقویت واحدهای تولیدی و صنعتی و نقش آنها در ایجاد اشتغال برای جوانان استان تاکید کرد و تسهیل و رفع موانع تولید برای صنعتگران استان را از دستگاه‌های اجرایی خواستار شد.
 جمالی پور با اشاره به برنامه دولت در حوزه اشتغال و اقتصاد، افزود :رسالت اصلی مدیران در شرایط کنونی رفع موانع تولید و کاهش مشکلات و تسریع در روند سرمایه گذاری و تولید است.
وی با بیان اینکه در شرایط حساسی قرار داریم، اظهار داشت: رونق تولید، ایجاد واحدهای اشتغال زا و کاهش بیکاری در منطقه، مطالبه اصلی مردم از مسوولان است.
جمالی پور با بیان اینکه حمایت از تولیدکنندگان دیگر انتخاب مسوولان نیست بلکه یک ضرورت است، تاکید کرد: همه مدیران استان باید برنامه و سیاست‌های خود را برای تحقق این ضرورت دنبال کنند.
استاندار قزوین و هیات همراه در ادامه ضمن بررسی روند تولید، از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این واحدهای تولیدی قرار گرفتتند.
در ادامه طرح توسعه شرکت مهیار گاز با اشتغال مستقیم ۱۰۰ نفر و به صورت غیر مستقیم ۴۰۰ نفر با سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

 همچنین طرح توسعه الین الکل کاسپین با زمینه تولید اتانول ۹۵ درصد، محلول ضد عفونی پایه الکل و سرکه با اشتغال مستقیم ۲۰ نفر و سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد ریال افتتاح شد.
استاندار قزوین در ادامه از شرکت دیزل ژنراتور برق تنها تولید کننده ژنراتور در کشور بازدید کرد.
استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha