۵ آبان ۱۳۹۹،‏ ۱۱:۳۷
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 84088346
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۷ خدمت شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر غیرحضوری شد

بوشهر-ایرنا- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: با راه اندازی اپلیکیشن "برق من" ۳۷ خدمت این شرکت برای مشترکان غیرحضوری شد.

به گزارش ایرنا، اردشیر مذکوری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این نرم افزار با هدف ارائه خدمات به صورت غیرحضوری طراحی و راه اندازی شده که با توجه به محدودیت‎های کرونایی  می‎تواند بسیاری از ترددهای غیرضرور را کاهش دهد.

وی بیان کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به کافه بازار و یا سایت شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر به دریافت و نصب این اپلیکیشن اقدام نمایند .

مذکوری ادامه داد: با راه اندازی این اپلیکیشن ۳۷ خدمت شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در چهار بخش "خدمات صورتحساب"، "خاموشی"، "برق امید" و "خدمات مشترکین" قابل دسترسی است.

وی گفت: مشترکان و متقاضیان انشعاب با ثبت و تایید شماره تلفن همراه خود در این اپلیکیشن می‎توانند از خدمات ارائه شده در این سامانه بهره‎مند شوند.

مذکوری اظهار کرد: امکان ثبت شناسه قبض‎های مختلف در این اپلیکیشن برای یک مشترک وجود دارد و باتوجه به کاربرپسندن بودن سامانه، خدمات الکترونیکی ارائه شده در آن به گونه ای طراحی شده که کاربران با میزان مهارت‌های متفاوت بتوانند به آسانی از امکانات آن استفاده کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =