راهنمای مدیریت تربیت و یادگیری در شرایط کرونا ابلاغ شد

 تهران- ایرنا- معاونت آموزش متوسطه  وزارت آموزش و پرورش راهنمای مدیریت جریان تربیت و یادگیری در شرایط بیماری کوید19 را  به استان ها ابلاغ کرد.

به گزارش روز چهارشنبه  وزارت آموزش و پرورش، درراستای هماهنگی بیشتر با شرایط کرونایی، معاونت آموزش متوسطه اقدام به تهیه و تدویناین  راهنما کرده است که حاصل مطالعات ملی و بین المللی و نتایج تجارب به دست آمده از شرایط اخیر است؛ که پس از تدوین نگاشت اولیه، توسط تعدادی از کارشناسان و مدیران مدارس کشور اعتباربخشی شده است. لذا مدارس با استفاده از آن و با  انتخاب الگوی مناسب جهت ارائه خدمات آموزشی و تربیتی به دانش آموزان یاری کنند.

تحلیل شرایط واحد آموزشی و انتخاب الگوی ارائه خدمات آموزشی و تربیتی مناسب، اطلاع رسانی به معلمان و دانش آموزان، بررسی، تبیین وتحلیل، منجر شدن گزاره‌ها به بهبود عملکرد مدرسه توجه به حفظ آرامش، تهیه اطلس آموزشی مدارس براساس نحوه ارائه خدمات آموزشی مطابق با امکانات و اولویت‌های انتخابی دانش‌آموزان، ورود به سامانه «سناد» اولویت‌های انتخابی هر دانش آموز  و ... از جمله نکاتی است که در این راهنما بر آن تاکید شده است.

 شناسایی و تهیه گزارش‌های مدیریتی از مدارس مبتنی بر الگوی ارائه خدمات آموزشی و تربیتی راهنما صورت می‌گیرد و پرسش نامه مربوط به الگوی انتخاب شده باید در سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان به نشانیLtms.medu.ir  توسط مدیران مدارس تکمیل شود.

به گزارش ایرنا، مدارس و تمامی مراکز آموزشی از ابتدای اسفند سال 98 تا 27 اردیبهشت ماه سال 99 تعطیل شد و در این شرایط آموزش‌ها به صورت مجازی تداوم یافت اما وزارت آموزش و پرورش با آغاز سال تحصیلی جدید از 15 شهریورماه به صورت حضوری، مجازی و ترکیبی یادگیری و آموزش را دنبال کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

سرخط اخبار دانشگاه و آموزش