سیستم نوبت‌دهی اینترنتی در مرکز شماره‌گذاری همدان فعال شد

همدان- ایرنا- همزمان با هفته ناجا با حضور فرمانده انتظامی همدان و جمعی از فرماندهان، سیستم نوبت دهی اینترنتی در مرکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک خودرو این استان راه‌اندازی و فعال شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان روز دوشنبه در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: شهروندان برای دریافت نوبت از مراکز تعویض پلاک و شماره‌گذاری باید به سایت nobatdehi.epolice.ir مراجعه کرده سپس نوع خدمت دریافتی را اعلام کنند.

سرهنگ علی فکری افزود: پس از کلیک برروی خدمت مورد نظر ، تاریخ، ساعت حضور در مرکز شماره گذاری به همراه مدارک مورد نیاز به شماره تلفن فرد پیامک شده و متقاضی باید در زمان تعیین شده در مرکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک حضور یابد.

وی اضافه کرد: پیشتر سه تا چهار ساعت فرد در واحد شماره‌گذاری و تعویض پلاک برای دریافت خدمات تلف می شد اما با اجرای شده نوبت دهی اینترنتی، این مدت زمان به نیم تا یکساعت کاهش می‌یابد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان اظهار داشت: واحد شماره گذاری و تعویض پلاک وسیله نقلیه ۱۴ نوع خدمت را به مالکان خودرو ارائه داده و به علت تنوع خدمات بیشترین تعداد مراجعه کننده را دارد به گونه ای که در هفت ماهه سالجاری بیش از ۱۴۰ هزار نفر برای دریافت خدمات به این مرکز مراجعه کردند.

سرهنگ فکری گفت: یکی از اهداف پلیس اینترنتی و آنلاین کردن خدمات با هدف پیشگیری از اتلاف وقت و هزینه خدمات گیرندگان از مجموعه انتظامی است.

وی یادآوری کرد: بر این اساس سامانه توقیف و ترخیص خودرو از پارکینگ مکانیزه شد و در ادامه نیز ثبت اخطاریه توسط ماموران پلیس با استفاده از دستگاه الکترونیک «دست افزار سپهر» به صورت الکترونیکی و اینترنتی صورت گرفت.

۸۰ برنامه همزمان با آغاز هفته ناجا امسال از ۲۷ مهر در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =