معضلات اینترنت روستاهای استان مرکزی تا پایان امسال رفع می‌شود

اراک - ایرنا - نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: معضلات اینترنت در برخی از روستاهای استان به‌ویژه نواحی سخت گذر تفرش جدی است و می‌طلبد که این نواقص به همت مسئولان تا پایان امسال رفع شود.

«علی اکبر کریمی» روز پنجشنبه در نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی شهرستان تفرش، افزود: حاکمیت موج سوم کرونا  موجب تعطیلی فعالیت فیزیکی مدارس و ارایه آموزش‌های مجازی شده و نیاز است امکان بهره‌مندی از فضای مجازی با بستر مناسب اینترنت در روستاها فراهم شود.

وی بیان کرد: ضعف در ارایه خدمات اینترنت برخی روستاها، مشکلات متعددی را برای دانش‌آموزان این مناطق ایجاد کرده و با پیگیری‌های صورت گرفته قرار است تا پایان سال جاری نواقص  اینترنت تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان مرکزی حل شود و انتظار است اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تلاش مضاعفی در این خصوص به‌کار گیرد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آبرسانی به شهر تفرش از چشمه هفتیان مهمترین مطالبه مردم اینشهرستان است که با وجود پیشرفت خوب به سرانجام نرسیده و پیگیری در این راستا از طریق خانه ملت آغاز شده تا هرچه سریعتر و حداکثر تا نیمه اول سال آینده این طرح به بهره‌برداری رسد و آب گوارا نصیب مردم شهر و روستای این منطقه شود.

کریمی عنوان کرد: شماری از  روستاهای شهرستان تفرش نیز هنوز از نعمت گاز طبیعی برخوردار نیستند که عملیات گازرسانی به این روستاها نیز باید هرچه سریعتر  آغاز شود.

شهرستان تفرش از توابع استان مرکزی است و دراین منطقه بیش از ۳۰ هزار نفر زندگی می‌کند.

صلاحیت نماینده مردم شهرستان‌های تفرش ، آشتیان و فراهان در دوره جدید مجلس شورای اسلامی تایید نشد و علی اکبر کریمی به عنوان نماینده موقت مسئولیت پیگیری مطالبان مردم این حوزه انتخابیه را تا انتخابات میان‌دوره‌ای برعهده دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha