صدور مجوز احداث در شهرک‌های صنعتی استان سمنان ۶۸ درصد افزایش یافت

سمنان- ایرنا- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: صدور مجوز احداث در اراضی شهرک‌ها، نواحی صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی استان نیمه نخست سال ۹۹ نسبت به سال گذشته ۶۸ درصد افزایش داشت.

به گزارش ایرنا، حسن آل‌بویه عصر سه‌شنبه به رسانه ها افزود: گواهی پایان کار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان نیز در نیمه نخست سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۵ درصد افزایش داشت. 

وی افزود: در این مدت، ۱۳۱ فقره جواز احداث ساختمان در بالغ بر یکصد هکتار از اراضی شهرک‌ها، نواحی صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی این استان صادر شده است. 

آل‌بویه ابرازداشت: در ۶ ماه ابتدایی سال گذشته، ۷۸ فقره جواز ساخت در بیش از ۲۷ هکتار از اراضی شهرک‌ها، نواحی صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی استان سمنان صادر شد.

وی با اشاره به صدور ۲۰ فقره گواهی پایان کار در نیمه نخست سال ۹۸ در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان، خاطرنشان کرد: این مقوله در مدت مشابه امسال، ۲۹ فقره است که مقایسه آمارها بیانگر افزایش ۴۵ درصدی در صدور گواهی پایان کار دارد. 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان تصریح‌ کرد: در حالی که، گواهی پایان کار در  نیمه نخست سال ۹۸ برای ۱۹ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان صادر شد، از ابتدای سال تاکنون این شاخص به ۶۲ هکتار رسیده است.

وی اضافه کرد: افزایش صدور مجوز احداث و گواهی پایان کار در شهرک‌ها، نواحی صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی این استان نشان از اقبال فعالان صنعتی به سرمایه‌گذاری دارد که نوید بخش شکوفایی صنعت و افزایش اشتغال استان است.

کل اراضی در اختیار شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان ۶ هزار و ۸۸۴ هکتار است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha