۲۲ مهر ۱۳۹۹، ۱۶:۲۳
کد خبرنگار: 2161
کد خبر: 84074743
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تاب‌آوری مرزبانان گلستان افزایش یافت

گرگان - ایرنا - فرمانده مرزبانی گلستان با اشاره به بهبود دسترسی مرزبانان استان به خدمات زیربنایی و ارتقای فعالیت‌های مذهبی و فرهنگی در این یگان نظامی گفت که با در نظر گرفتن بهتر شدن شرایط؛ تاب‌آوری مرزبانان گلستان در مقابل سختی کار افزایش یافت.

سرهنگ بهزاد ابراهیمی روز سه شنبه در نشست خبری اظهار داشت: در چند سال اخیر خدمات زیرساختی مانند گاز و آب شرب پایدار به تعداد زیادی از پاسگاه ها و مقرهای مرزبانی گلستان منتقل شده و تلاش می کنیم با خوشایندسازی روند خدمتی، بازدهی پرسنل پایور و وظیفه مرزبانی استان بهبود یابد.

وی از بیان آمار مرزبانان و پاسگاه های مرزی گلستان خودداری کرد.

فرمانده مرزبانی گلستان افزود: بهسازی و زدودن آثار کنهه‌گی از پاسگاههای مرزی به عنوان یکی از رویکردهای محوری خوش‌آیندسازی رویه خدمتی در حال انجام است.

ابراهیمی در ادامه بدون ذکر آمار، از افزایش کشفیات سلاح شکاری غیرمجاز و دستگیری شکارچیان غیرقانونی در محدوده مرزی گلستان خبر داد و گفت: برخورد با صیادان و شکارچیان غیرمجاز از وظایف اصلی مرزبانی نیست اما در تعامل با سایر دستگاه‌های دخیل از همه ظرفیت ها برای برقراری امنیت استفاده خواهیم کرد.

فرماندهی مرزبانی گلستان از تلاش برای تجهیز مرزهای استان به امکانات پایش تصویری خبر داد و گفت که این طرح پس از تخصیص اعتبار اجرا خواهد شد.

وی همچنین به رعایت حسن همجواری ایران و ترکمنستان اشاره کرد و گفت: طی سال های اخیر هیچ تنشی در مرز این دو کشور مشاهده نشد.

استان گلستان افزون بر ۴۵۸ کیلومتر نوار مرزی دارد که ۱۱ کیلومتر از مرز استان دریایی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha