۲۱ مهر ۱۳۹۹، ۲۰:۰۰
کد خبرنگار: 911
کد خبر: 84073796
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

معاون استاندار : کمبود ماسک در قزوین وجود ندارد

۲۱ مهر ۱۳۹۹، ۲۰:۰۰
کد خبر: 84073796
معاون استاندار : کمبود ماسک در قزوین وجود ندارد

قزوین - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: با افزایش واحدهای تولیدکننده ماسک، کمبود این محصول بهداشتی در استان برای استفاده شهروندان به منظور پیشگیری از ابتلا و شیوع کرونا وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی شامگاه دوشنبه در بازدید از یک کارگاه تولید ماسک در شهرستان البرز که به همراه فرماندار این شهرستان انجام شد،افزود:پس از شیوع کرونا، خطوط برخی واحدهای صنعتی قزوین برای تامین نیازهای بهداشتی مردم به تولید ماسک تغییر یافت و به سرعت کمبود این محصول مرتفع شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین اظهار داشت: مقدار قابل توجهی ماسک با مباشرت سازمان همیاری شهرداری های قزوین ذخیره سازی شده و با هماهنگی ستاد مقابله و پیشگیری کرونا توزیع می شود.

حبیبی با بیان اینکه ماسک باید ارزان قیمت و با نرخ مصوب به میزان کافی در دسترس شهروندان قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: به این موضوع با حساسیت ویژه ای نظارت داریم.

وی خاطرنشان کرد: فراگیر شدن استفاده از ماسک می تواند آهنگ شیوع و انتقال کرونا را کند کرده و موجب حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از ابتلای آنها به این ویروس منحوس شود بنابراین باید فرهنگ استفاده از این محصول بهداشتی تا زمان وجود کرونا، در جامعه نهادینه شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha