۲۱ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۲۹
کد خبر: 84072802
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

پست استان مرکزی رتبه برتر کیفیت را کسب کرد

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: اداره کل پست این استان در ۲ ماه متوالی (مرداد و شهریور ماه جاری)، برای اولین بار رتبه برتر کیفیت خدمات را در بین استان‌ها کسب کرده است.

سید«علی آقازاده» روز دوشنبه به مناسبت هفته پست (۱۵ تا ۲۱ مهرماه) در جریان بازدید از اداره کل پست استان مرکزی، افزود: این موفقیت در پایش و ارزیابی که هر ماه از سوی دفتر کیفیت و امور مشتریان شرکت ملی پست ایران بر اساس رصد شاخص‌های کیفی انجام می‌شود، صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: توزیع به موقع مرسولات، رعایت منطقی مدت سیر محموله‌ها، میزان توزیع موفق و مدت قابل قبول زمان پاسخگویی به شکایات از مهمترین شاخص‌های این ارزیابی بوده است.

استاندار مرکزی اظهار داشت: روزانه ۹ هزار نفر به‌طور میانگین به باجه‌های پست استان برای دریافت خدمات مراجعه دارند که این رقم با وجود کرونا افزایش یافته است.

آقازاده افزود:مرسولات و مراجعه‌های مردمی در باجه‌های پست استان نیمه اول امسال۵۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش دارد.

وی اظهار داشت: پست استان مرکزی با شیوع ویروس کرونا با جدیت و حساسیت بالا مراقبت و ضدعفونی مرسولات را  انجام داده و از انتقال بیماری از طریق مرسولات جلوگیری کرده است.

مدیرکل پست استان مرکزی نیز گفت: ۳۰ درصد خدمات و ۲۱ سرویس پستی در پست استان مرکزی به‌صورت الکترونیکی به مراجعان ارایه می‌شود.

«محمد عباسی» افزود: ترافیک خرید اینترنتی در استان در نیمه نخست امسال ۷۲ درصد به‌علت انتشار بیماری کووید ۱۹ رشد داشته است.

وی اظهار داشت: اجرای طرح جی نف (استانداردسازی نشانی مکان‌ها) از طرح‌های اقتصاد مقاومتی است که باید پلاک‌های زوج و فرد توسط فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و بخشداری‌ها نصب شود.

مدیرکل پست استان مرکزی گفت: نصب این پلاک در استان به‌دلیل همکاری کمرنگ برخی دستگاه‌های اجرایی با مشکل مواجه شده و در صورت ادامه این روند پست استان در اجرای طرح نسبت به سایر استان‌ها عقب می‌ماند و ارایه خدمات مطلوب نخواهد بود.

عباسی افزود: اجرای کامل طرح جی نف در استان باعث می‌شود که ۲۱ سازمان از اطلاعات جامع و بهنگام در ارایه خدمات مطلوب به مردم بهره‌مند شوند.

۳۲۲ واحد پستی شهری و روستایی در استان فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha