همه خدمات شرکت توزیع نیروی برق زنجان غیرحضوری انجام می‌شود

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: به منظور حذف مراجعه حضوری مشترکان این شرکت، صنعت برق اقدام به ایجاد اپلیکیشنی برای ارائه غیرحضوری خدمات برق کرد که با فعال شدن این سامانه موبایلی همه خدمات برق غیرحضوری انجام می‌شود.

علیرضا علیزاده روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: حذف قبض کاغذی برق گام موثر وزارت نیرو در اجرای برنامه تحول دیجیتال برای گذار و رسیدن به مدل جدید کسب و کار در صنعت برق و خدمات غیرحضوری است.

وی ادامه داد : در گذشته با هدف ارایه ۱۰۰ درصدی خدمات به صورت غیرحضوری، سامانه برق زنجان (سبز) در همین بستر، مورد استفاده ۲۰ هزار مشترک زنجانی قرار گرفت.
علیزاده تاکید کرد: با ارتقای این سامانه همه مشترکان برق در سطح استان با نصب اپلیکیشن می توانند از ۴۰ خدمت غیر حضوری ارائه شده بهره مند شوند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: همه خدمات مورد نیاز مشترکان  این شرکت از جمله مشاهده و پرداخت قبض، اطلاعات طرح برق امید و دریافت سایر خدمات غیر حضوری برق از طریق این  اپلیکیشن امکان پذیر است.
علیزاده تاکید کرد: مشترکان می توانند به منظور استفاده از طرح برق امید، از وضعیت مصرف خود و وضعیت قرارگرفتن خود در هر کدام از گروه های کم مصرف، خوش مصرف و پر مصرف اطلاع داشته باشند.
وی ادامه داد: مشترکان برق استان زنجان به منظور دریافت سایر خدمات غیر حضوری شرکت توزیع برق، می توانند با مراجعه به کافه بازار و یا لینک bargh-omid.ir اقدام به دریافت اپلیکیشن موبایلی کنند.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: همه مشترکان با نصب این نرم‌افزار بر روی تلفن همراه هوشمند از خدمات ارائه شده  می توانند بهره مند شوند.
علیزاده  تاکید کرد: با حذف قبض های کاغذی ارسال صورتحساب مشترکان در بخش های مختلف از روی سامانه شرکت توزیع نیروی برق هیچوقت حذف نخواهد شد.
وی یادآوری کرد: مشترکانی که تمایل داشته باشند صورتحساب خود را ملاحظه کنند می توانند آن را دریافت کنند.
به گزارش ایرنا، استان زنجان  ۴۵۱ هزار مشترک در بخش های مختلف خانگی، تجاری، کشاورزی، صنعتی و اداری دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha