اراذل و اوباش مخلِ نظم عمومی در یکی از بیمارستان‌های اراک دستگیر شدند

اراک - ایرنا - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: چند تن از اراذل و اوباش که مخل نظم و آرامش در یکی از بیمارستان‌های اراک شده بودند شناسایی و دستگیر و برای اجرای قانون به مراجع ذیربط تحویل شدند.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس استان مرکزی، سرهنگ «محمود خلجی» افزود: مدتی قبل،  با اعلام گزارشی از ایجاد بی نظمی و درگیری در یکی از بیمارستان‌های اراک و متواری شدن عاملان این درگیری، بررسی موضوع به صورت تخصصی در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.  
وی بیان کرد: در مراحل تحقیقات پلیس مشخص شد که عاملان این درگیری از اراذل و اوباشی هستند که قبل از مراجعه به بیمارستان در یکی دیگر از محله‌های شهرستان با یکدیگر درگیر شده و بعد از آن از ترس دستیگری، در مکانی نامعلوم مخفی می‌شوند.  
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده از سوی ماموران پلیس، مخفیگاه این افراد شناسایی و هر سه نفر عامل اصلی این درگیری دستگیر و با تکمیل پرونده و برای برخورد قانونی به مقام‌های قضایی معرفی شدند.  
 سرهنگ خلجی تاکید کرد: پلیس و دستگاه قضایی در برخورد با مخلان نظم و امنیت و آرامش عمومی قاطع است و انتظار است مردم با مشاهده هرنوع رفتار از سوی این قشر، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری سارق ارزهای دیجیتال در اراک  
 رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی نیز گفت: فردی که اقدام به برداشت ارز دیجیتال از کیف پول مجازی دوست خود کرده بود، در تحقیقات کارشناسان پلیس فتا استان شناسایی و دستگیر شد.  
 سرهنگ «احسان آنقی» افزود: مدتی قبل، یکی از شهروندان اراکی با ارایه شکایتی،  اذعان داشت که با مراجعه به کیف پول الکترونیکی خود متوجه شده که مبالغی از آن برداشت شده که موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: در جریان رسیدگی به پرونده، کارشناسان با اقدامات فنی نسبت به احصاء تراکنش ها و نحوه انتقال مبالغ دریافتند که فردی ناشناس در بازه‌های زمانی متفاوت به اکانت شاکی دسترسی غیرمجاز داشته است.  
 رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: سرانجام با بررسی‌های فنی و پلیسی، فرد مورد نظر شناسایی و پس از هماهنگی با دستگاه قضایی دستگیر و به پلیس فتا دلالت داده شد و در تحقیقات به عمل آمده اعتراف کرد که از دوستان شاکی است که با سوء استفاده از اعتماد او و دستیابی به اطلاعات کیف پول دیجیتالش مبالغی را از آن برداشت کرده است.  

سرهنگ آنقی اظهار داشت: مبالغ سرقت شده از این شاکی به حسابش برگردانده شد و متهم نیز با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.

استان مرکزی دارای۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha