۱۶ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۴۲
کد خبرنگار: 2237
کد خبر: 84067756
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محدودیت های ترافیکی در محور قدیم رشت - قزوین و بالعکس اعمال می شود

رشت- ایرنا- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور قدیم "رشت - قزوین" و بالعکس برای امروز( چهارشنبه) و جمعه خبر داد.

سرهنگ جاور صفاری  روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  با توجه به در پیش بودن اربعین حسینی به منظور افزایش ایمنی و ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی در محور قدیم "رشت - قزوین" و بالعکس اعمال می‌شود. 

وی تصریح کرد: بر همین اساس ؛  تردد تمامی تریلرها و کامیون ها به استثنای مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴  امروز ( چهارشنبه)  و جمعه در محور "رشت - قزوین" و بالعکس ممنوع است.
وی  با تاکید بر لزوم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از شهروندان خواست، پیام‌های بهداشتی مبنی بر عدم خارج شدن از منزل را جدی گرفته و فقط در صورت اضطرار  سفر کنند ؛ ضمن آنکه  فریب خلوت بودن جاده‌ها را نخورند  و از رانندگی با سرعت غیرمجاز و نامطمئن که حوادث ناگواری را در پی دارد، خودداری کنند.

 رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان گفت: در حال حاضر ترافیک تمامی محورهای استان عادی و روان است ؛ ضمن آنکه هوای گیلان در حال حاضر  بارانی و جاده ها لغزنده هستند ، از این رو،  رانندگان باید  احتیاط لازم را داشته  باشند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha