۱۵ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۲۳
کد خبر: 84066388
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی تیم هندبال شاملی کازرون: سه بازیکن جدید به خدمت گرفتیم

شیراز-ایرنا- سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون اعلام کرد:برای فصل جدید مسابقات لیگ هندبال برتر آقایان کشور سه بازیکن جدید به خدمت گرفته ایم.

امین رهسپار روز سه‌شنبه در حاشیه آغاز تمرین این تیم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از آنجا که تیم ما در لیگ گذشته نایب قهرمان شد سعی کردیم ۸۰ درصد ترکیب تیم را حفظ کنیم.

وی اضافه کرد: پس از کسب نایب قهرمانی جواز صعود به مسابقات جام باشگاه های آسیا را بدست آوردیم که باید برای حضور در این  رقابت های مهم برنامه ریزی خوبی داشته باشیم تا بتوانیم از حیثیت هندبال ایران و فارس دفاع کنیم.

به گزارش ایرنا، تیم های بانوان و آقایان شهید شاملی کازرون به همراه تیم شیشه و بلور فیروزآباد نمایندگان فارس در فصل جدید لیگ برتر کشور هستند.

فصل جدید مسابقات لیگ برتر آقایان از ۱۹ مهرماه آغاز می شود.

مسابقات هندبال مردان جام باشگاه های آسیا قرار است اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ در شهر جده عربستان برگزار شود.

مسابقات هندبال بانوان جام باشگاه های آسیا آذرماه ۹۹ به میزبانی شهر آلماتی قزاقستان بدون هیچ نماینده ای از ایران برگزار می شود.

تیم هندبال شهید چمران لارستان که دیگر نامی از آن باقی نیست ۲ بار در مسابقات جام باشگاه های آسیا شرکت کرد و نتایج خوبی هم گرفت و این امیدواری وجود دارد که تیم شهید شاملی کازرون،در ادامه کار به سرنوشت تیم شهید چمران لارستان که بنا به دلایل مالی کناره گیری کرد، دچار نشود.

کازرون از شهرستان های غربی فارس و مرکز آن  ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha