مردم استان سمنان ۲۶۶ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند

سمنان- ایرنا- معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان گفت: مردم استان ۲۶۶ میلیارد ریال در نیمه نخست سال ۹۹ صدقه از روش‌های مختلف پرداخت کردند.

به گزارش ایرنا، حسن ویلان روز دوشنبه به رسانه ها افزود: ۳۰۰ میلیون ریال از ۲۶۶ میلیارد ریال صدقه پرداختی مردم استان سمنان در نیمسال نخست ۹۹ از طریق کد دستوری با تلفن همراه و در بستر الکترونیکی بود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان بیان کرد: بیش از ۷۷ هزار و ۵۶۳ صندوق کوچک فعال خانگی، سه هزار و ۸۷ صندوق بزرگ در معابر و یکهزار و ۹۰۲ صندوق کوچک صدقات در ادارات استان سمنان مستقر است.

وی افزود: صدقه‌های جمع‌آوری‌شده در سرفصل‌های تأمین جهیزیه، هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان، مسکن، درمان و پرداخت تسهیلات به افراد تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان هزینه می‌شود.

وی با تأکید بر پیشرفت‌های فناوری بر بستر پرداخت صدقه به روش‌های نوین افزود: پرداخت صدقه به روش الکترونیکی کاهش هزینه‌های جمع‌آوری صدقه از صندوق‌های صدقه، افزایش سرعت در پرداخت و اطمینان را به همراه دارد و از طرفی با توجه به شیوع کرونا، ضروری است بر روش های نوین تکیه شود.

وی گفت:  مردم استان می‌توانند وجوه نقدی خود را با شماره‌گیری سامانه آنی پرداخت،#۰۲۳*۸۸۷۷*، شماره‌حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ و یا شماره کارت ۶۹۸۴-۹۰۱۷-۶۹۱۹-۶۰۳۷ نزد بانک صادرات پرداخت کنند و پرداخت صدقه از طریق اپلیکیشن سکه راه دیگر از مشارکت در این امر پسندیده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته  امداد امام خمینی(ره) استان سمنان گفت: کد دستوری‌های پرداخت صدقه به روش نوین در شهرستان سمنان:#۰۲۳۰*۸۸۷۷* ، در شهرستان شاهرود:#۰۲۳۲*۸۸۷۷* ، در شهرستان دامغان:#۰۲۳۱*۸۸۷۷* ، در شهرستان گرمسار:#۰۲۳۳*۸۸۷۷* ،  در شهرستان سرخه: #۰۲۳۸*۸۸۷۷* ، در شهرستان مهدی‌شهر:#۰۲۳۷*۸۸۷۷* ، در شهرستان آرادان:#۰۲۳۴*۸۸۷۷* ، در شهر بسطام:#۰۲۳۱۰*۸۸۷۷* ، در شهر بیارجمند:#۰۲۳۱۱*۸۸۷۷* ، در شهر امیریه: #۰۲۳۶*۸۸۷۷* ، و در شهر ایوانکی:#۰۲۳۹*۸۸۷۷* قابل شماره‌گیری و پرداخت است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha