۱۳ مهر ۱۳۹۹، ۱۳:۵۶
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 84064284
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اصناف متخلف استان سمنان ۷۵۰ میلیارد ریال جریمه شدند

سمنان- ایرنا- معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: واحدهای صنفی متخلف استان در نیمه نخست امسال ۷۵۰ میلیارد ریال جریمه شدند.

به گزارش ایرنا ، مهدی یحیایی روز یکشنبه به رسانه ها افزود: به منظور رصد وضعیت بازار کالا و خدمات و به ویژه کالاهای اولویت دار و نظارت بر مراکز فعال تجاری و اقتصادی استان سمنان و همچنین جلوگیری از هرگونه افزایش بی رویه قیمت ها، از ابتدای سالجاری تاکنون حدود ۳۱ هزار و ۲۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان در قالب طرح های مختلف انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: در این بازرسی های کارشناسان نظارت و بازرسی، بازرسان و ناظران افتخاری سازمان صنعت ، معدن و تجارت به صورت مستمر و روزانه از واحدهای صنفی و سطح عرضه و در قالب بیش از ۶۳۰ گشت مشترک با دستگاه های ذیربط ۲ هزار و ۷۸۵ مورد تخلف کشف شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: نیمه نخست سال ۹۹ طی بازرسی ها ۲ هزار و ۳۵۳ مورد پرونده تخلف شامل گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخنامه ، عدم ارائه فاکتور ، عرضه کالای قاچاق، به ارزش ۷۵۰میلیارد و ۹۸۵میلیون ریال ثبت که جهت بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

یحیایی اضافه کرد: نیمه نخست امسال یکهزار و ۵۷۳ مورد شکایت مردمی به سامانه رسیدگی به شکایات مردمی یا ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اعلام شد که توسط بازرسان و کارشناسان این اداره رسیدگی و بررسی شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha