اعمال محدودیت‌های کرونایی در شهرهای با وضعیت قرمز استان زنجان تشدید شد

زنجان - ایرنا - شرایط قرمز کرونایی موجب تشدید اعمال محدودیت در فعالیت‌های جمعی و برخی مشاغل پرخطر به مدت یک هفته در شهرهای با وضعیت قرمز استان زنجان شد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان زنجان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا شهرهای با وضعیت قرمز استان را زنجان، ابهر و خرمدره ذکرکرد و گفت: اعمال این محدودیت ها به منظور کنترل موج جدید کرونا در ستاد مقابله با کرونای استان‌ به تصویب رسید.

حسن مظفری اظهار داشت: بر این اساس آموزشگاه‌های علمی آزاد اعم از وابسته به آموزش و پرورش و فنی حرفه ای از امروز به مدت یک هفته تعطیل، دروس حضوری مدارس و دانشگاهها غیرحضوری برگزار می شود، آرایشگاه‌ها، رستوران‌ها، نمازهای جمعه، سالن های ورزشی و باشگاه‌های ورزشی نیز در این مدت تعطیل می شوند.

وی یادآورشد: بر اساس این تصمیم همه دستگاه‌های اجرایی طبق روال عادی با رعایت پروتکلهای بهداشتی فعال خواهند بود.

مظفری تاکید کرد: هرگونه ارایه خدمات به افراد فاقد ماسک و کسانیکه توصیه های بهداشتی را رعایت نمی کنند در دستگاه های اجرایی ممنوع است.

وی یادآورشد: واحدهای صنفی خود موظف به استفاده از ماسک و رعایت دیگرپروتکل های بهداشتی هستند و تنها به کسانی خدمات می هند که این موارد را رعایت می کنند در غیر این صورت با آنها شدت برخورد خواهد شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha