۱۳ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۳
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84063903
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدارس مهاباد به مدت یک هفته تعطیل شد

۱۳ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۳
کد خبر: 84063903
مدارس مهاباد به مدت یک هفته تعطیل شد

مهاباد- ایرنا- مدیر آموزش و پرورش مهاباد گفت: طبق تصمیم ستاد مبارزه با کرونا در خصوص ایجاد محدودیت‌های کرونایی، مدارس این شهرستان از امروز، یکشنبه تا روز جمعه هفته جاری تعطیل و آموزش به صورت غیرحضوری خواهد بود.

کامبیز شاوله روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مدیران، معلمان و عوامل آموزشی با حضور در مدارس ضمن رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی امر آموزش را به صورت مجازی پیگیری خواهند کرد.

وی اظهار داشت: همزمان با بازگشایی مدارس از ۱۵ شهریورماه سال جاری در این شهرستان پروتکل‌های بهداشتی ویژه شرایط کرونایی به طور سختگیرانه توسط مدیران این شهرستان رعایت شده است.

مدیر آموزش و پرورش مهاباد اضافه کرد: گندزدایی، ضدعفونی کردن محیط مدرسه، فاصله‌گذاری اجتماعی و جلوگیری از ازدحام در محل‌های خاص در طول این هفته توسط کارکنان مدارس انجام می‌شود.

مهاباد با ۳۳۰ مدرسه شهری و روستایی دارای ۴۳ هزار دانش‌آموز است.

به گزارش ایرنا براساس آخرین وضعیت کرونا در مهاباد هم اکنون ۴۲ بیمار مرتبط با کرونا در بخش ایزوله بیمارستان این شهرستان بستری هستند که نسبت به زمان مشابه ماه گذشته (اوایل شهریور) پنج برابر شده است.

از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۲ هزار و ۹۴۷ نفر از شهروندان این شهرستان دچار بیماری کرونا شده‌اند که از این تعداد ‌هزار و ۵۰۷ نفر مرد و مابقی زن هستند. 

همچنین از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۱۲۶ نفر جان خود را از دست داده‌اند که ۱۹ نفر از آنان از اهالی روستا بودند.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و از ماه گذشته در وضعیت هشدار شیوع بیماری کرونا قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha