۱۳ مهر ۱۳۹۹، ۸:۵۰
کد خبرنگار: 1410
کد خبر: 84063775
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ادعای ترخیص‌نشدن ۴۰ بیمار کرونایی در مهاباد صحت ندارد

ارومیه- ایرنا- جانشین قرارگاه دانشگاهی مبارزه با بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی با اشاره به انتشار خبری مبنی بر ترخیص‌نشدن ۴۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌ مهاباد به دلیل پرداخت نکردن هزینه های بیمارستانی گفت: این خبر صحت ندارد.

ایرج محبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این ادعای جلال محمودزاده، نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی طبق بررسی‌های صورت گرفته صحت نداشته و چنین اقدامی در هیچ کدام از شهرستان های استان صورت نگرفته است.

وی با اشاره به اجرای سیاست های توسعه ای در حوزه درمان آذربایجان غربی بیان کرد: تداوم احداث بیمارستان ۳۵۰ تخت خوابی مهاباد، ارتقای تجهیزات بیمارستانی شامل سی تی اسکن ۱۶ اسلایس، اختصاص ۲ دستگاه  مامو گرافی دیجیتال، نصب و راه اندازی دستگاه دوم اکسیژن ساز، راه اندازی بخش مراقبت های ویژه نوزادان با چهار تخت و بخش ویژه کودکان با چهار تخت دیگر و توسعه بخش های مراقبت های ویژه در ۲ مرحله با ۱۵ تخت از جمله این اقدامات در مهاباد است.

جانشین قرارگاه دانشگاهی مبارزه با بیماری کرونا در آذربایجان غربی ادامه داد: بازسازی و توسعه اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد، احداث و راه اندازی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی و تجهیز کامل آن، احداث و تجهیز کامل مرکز غربالگری و درمان سرطان، احداث ۲ مرکز جامع خدمات سلامت شهری و روستایی مهاباد، راه اندازی هفت پایگاه سلامت شهری و احداث ۴ خانه  بهداشت روستایی از دیگر اقدامات در شهرستان مهاباد به شمار می رود.

محبی اظهار کرد: با بهره گیری از این زیرساخت های بهداشتی، ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و روستایی مهاباد تحت پوشش مراقبت های بهداشتی قرار گرفته اند.

به گزارش ایرنا، نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی دهم مهرماه جاری، از ترخیص نشدن ۴۰ بیمار به دلیل نداشتن توانایی مالی در این شهرستان خبر داده بود.

جلال محمودزاده گفته بود که ادامه این وضعیت می‌تواند سبب بحران های دیگری برای حوزه درمان شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha