اماکن ورزشی قزوین به مدت یک هفته تعطیل شدند

قزوین – ایرنا – معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: با توجه به وضعیت فوق قرمز استان از نظر شیوع کرونا و اعلام ستاد استانی مقابله با این بیماری، تمامی اماکن و باشگاه‌های ورزشی استان به مدت یک هفته تعطیل شدند.

افسانه حسن نایبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رشته‌های پربرخورد مانند کشتی، ورزش‌های رزمی مانند کاراته و جودو، ورزش‌های داخل سالن، باشگاه‌های بدنسازی و استخرهای سرپوشیده همگی جزو اماکنی هستند که با توجه به این مصوبه تعطیل شده‌اند.

وی اضافه کرد: بازرسان اداره کل ورزش و جوانان در کنار تیم‌های نظارتی دانشگاه علوم پزشکی و اداره اماکن بر این موضوع نظارت دارند و با متخلفان طبق قانون برخورد خواهند کرد.

این مسوول گفت: البته رشته‌های ورزشی انفرادی که در فضای آزاد و کم خطر هستند می‌توانند با هماهنگی ادارات ورزش شهرستان‌ها و رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی به فعالیت بپردازند.

وی با قدردانی از همکاری مدیران اماکن ورزشی در این خصوص،  اضافه کرد: خوشبختانه مدیران باشگاه‌ها و اماکن ورزشی استان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون همکاری خوبی را برای کنترل و مدیریت کرونا داشته و همواره با تصمیمات ستاد ملی و استانی مقابله با این بیماری همراهی کرده‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

استان قزوین ۵۵ هیات و ۷۴ هزار بیمه شده ورزشی دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha