تفاهم‌نامه همکاری میراث فرهنگی و دادگستری استان تهران امضا شد

تهران- ایرنا- همزمان با هفته گردشگری تفاهم‌نامه همکاری در بخش گردشگری برای کاهش جرم توسط معاون پیشگیری دادگستری و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران به امضا رسید.

به گزارش روز دوشنبه میراث تهران، در این تفاهم نامه همکاری در حوزه های گردشگری و میراث فرهنگی پرهام جانفشان مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران و حسن تمجیدی معاون پیشگیری از وقوع جرم، فرهنگی و اجتماعی اداره کل دادگستری استان تهران انجام شد.  

پرهام جانفشان اظهار کرد: بسیاری از موضوعات و دعوایی حقوقی بین مسافران و دفاتر خدمات مسافرتی به دلیل عدم اشراف به قوانین و مقررات انجام می شود.

وی ادامه داد: آگاه سازی فعالان صنعت گردشگری به مسائل حقوقی می تواند کمک بسیاری به کاهش این دست شکایات به اداره کل میراث فرهنگی استان تهران و محاکم قضایی کند.

مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران با بیان اینکه برخورد با افراد غیرمجاز فعال در حوزه گردشگری در فضای مجازی از دیگر مسائلی است که موجب آسیب به اعتبار صنعت گردشگری می شود افزود: برای برخورد با این افراد نیازمند همکاری و همراهی دستگاه قضایی هستیم.

همچنین تمجیدی ضمن حمایت از ایجاد شعب خاص ویژه رسیدگی به پرونده های قضایی حوزه میراث فرهنگی و گردشگری از آمادگی برای برخورد با افرادی که به صورت غیر مجاز اقدام به فروش خدمات گردشگری در فضای مجازی می کنند با همکاری پلیس فتا خبر داد.

تفاهم نامه همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران و معاونت پیشگیری از وقوع جرم اداره کل دادگستری استان تهران در ۹ ماده و ۲۴ بند تنظیم و به همکاری مشترک در حوزه آموزش های عمومی و کاهش جرائم حوزه میراث فرهنگی و گردشگری پرداخته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha