۳ مهر ۱۳۹۹، ۱۴:۰۲
کد خبرنگار: 2191
کد خبر: 84052826
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

 معاون وزیر: دولت توجه ویژه‌ای به توسعه زیر ساختهای ورزشی دارد

سبزوار- ایرنا- معاون قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: یکی از عوامل مهم در ارتقای ورزش قهرمانی و همگانی در سطح کشور توسعه زیر ساخت‌های ورزشی است که وزارت ورزش وجوانان و دولت تدبیر و امید به این موضوع توجه ویژه ای دارد.

مهدی علی نژاد روز پنجشنبه در آیین بهره‌برداری از طرح‌ استادیوم ۱۵ هزار نفری سربداران سبزوار به خبرنگاران افزود: بهره‌برداری از استادیوم ۱۵ هزار نفری سربداران یکی از مصادیق توسعه زیرساخت های ورزشی است که زمینه را برای شکوفایی استعدادهای ورزشی و اعتلای ورزش سبزوار فراهم کرده است.

وی اضافه کرد: مجموعه ورزشی سربداران سبزوار در سایتی بزرگ  و ۲۱ هکتاری طراحی شده است که با مشارکت بخش خصوصی فضاهای کشتی با چوخه، اسب دوانی و موتور سواری در آن ایجاد خواهد شد.
معاون قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: با تکمیل این مجموعه ورزشی رشته‌های مختلف ورزشی از امکانات آن  بهره مند می شوند و استعدادهای بیشتری در این منطقه شکوفا خواهد شد.  
رییس اداره ورزش و جوانان سبزوار نیز گفت: ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سربداران سبزوار در زمینی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع از سال ۱۳۸۴ آغاز شده بود.
مجید نصرالله زاده افزود: این ورزشگاه همچنین ۶۰۰ متر مربع فضای سرپوشیده دارد که برای ساخت و تکمیل آن تاکنون ۳۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
وی ادامه داد: در مرحله نخست بهره‌برداری از این ورزشگاه ۱۵ هزار نفری، زمین چمن مصنوعی، پیست تارتان، رختکن، نصب صندلی ها  و سرویس‌های بهداشتی به بهره برداری رسید.
بیش از ۶ هزار ورزشکار در ۳۸ هیات ورزشی شهرستان سبزوار سازماندهی شده‌اند که در حوزه ورزش‌های حرفه‌ای، قهرمانی، بومی، محلی و همگانی فعالیت دارند.
مرکز شهرستان ۲۵۰ هزار نفری سبزوار در فاصله ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha