۱ مهر ۱۳۹۹، ۱۵:۰۶
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84050341
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسابقات تنیس روی میز و فوتبالدستی هفته دفاع مقدس گیلان پایان یافت

رشت - ایرنا - نفرات برتر مسابقات ورزشی گرامیداشت هفته فاع مقدس گیلان در دو رشته تنیس روی میز و فوتبالدستی معرفی شدند.

در رقابت های تنیس روی میز  با شرکت ۸۳ ورزشکار از سربازان و پایوران سپاه قدس گیلان ، در بخش رقابت های پایوران ، حسین شکرالهی از رشت با غلبه برابر تمام رقبای خود به مقام قهرمانی و عنوان نخست دست یافت و ابراهیم پورابراهیمی از تیم بازنشتگان در مکان دوم قرار گرفت.

همچنین در رقابت های تنیس روی میز بخش سربازان ، علی مسیب زاده از تیم ستاد با برتری برابر همه حریفان عنوان نخست را به خود اختصاص داد و مهدی جعفری از تیم ستاد در مکان دوم این دوره از رقابت ها قرار گرفت.

در رقابت های رشته فوتبال دستی و در بخش سربازان نیز، علی جلالیان از ماسال به مقام قهرمانی دست یافت و حسین فضلی از لشگر عملیاتی دوم شد و در بخش رقابت های پایوران نیز، قاسم هدایتی نژاد از تالش اول شد و صابر رامند از لشگر عملیاتی در مکان دوم این مسابقات قرار گرفت.

همچنین در رقابت های تنیس روی میز بانوان  با حضور ۲۰ ورزشکار ، نرجس خاتون بابایی از رشت توانست عنوان قهرمانی و مقام  نخست را تصاحب کند، فاطمه جهانسوز از ماسال مقام نایب قهرمانی را کسب کرد و زهرا فرجی از تیم فرودگاه در مکان سوم این مسابقات قرار گرفت.

 والیبال ، قایقرانی ، دو و میدانی، همایش هنرهای رزمی، رقابت های هشتگانه، دوچرخه سواری، تیراندازی،  دارت، ورزش های زورخانه ای و پهلوانی، فوتبال دستی، تنیس روی میز، آمادگی جسمانی،  کوهنوردی و کاتای کاراته رشته هایی است که در هفته دفاع مقدس و توسط سپاه قدس گیلان در بخش مردان و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و همچنین رشته های ورزشی دو و میدانی، تیراندازی، دارت، فوتبال دستی، تنیس روی میز و آمادگی جسمانی توسط سپاه قدس گیلان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در بخش بانوان برگزار می شود.

  

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha