۱ مهر ۱۳۹۹، ۹:۴۹
کد خبر: 84049570
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف بیش از ۸۰ اصله چوب‌آلات قاچاق جنگلی در اردبیل

اردبیل - ایرنا - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از کشف و توقیف بیش از ۸۰ اصله چوب‌آلات قاچاق جنگلی در اردبیل خبر داد.

به گزارش ایرنا ، شهامت هدایت روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بیش از ۸۰ اصله چوب‌آلات قاچاق جنگلی که در یک دستگاه اتوبوس مسافربری جاسازی و از استان گیلان به استان اردبیل حمل می‌شد، با اقدام بموقع ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان خودرو مذکور در جاده نمین به اردبیل توقیف و محموله قاچاق ضبط شد.

وی اظهارداشت: در این ارتباط یک نفر متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی استان معرفی شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل با بیان اینکه نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان بصورت شبانه‌روزی با کنترل گلوگاه‌های قاچاق استان فعالیت داشته و با متخلفان برخورد جدی خواهند داشت، گفت: ‌حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب‌آلات جنگلی وظیفه‌ای همگانی است و انتظار می‌رود در این زمینه مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته و با مشاهده چنین مواردی مراتب را اطلاع‌رسانی کنند تا بتوانیم از تخریب منابع طبیعی جلوگیری کنیم.

وی از مردم و دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و قاچاق هر گونه فرآورده‌های جنگلی ومرتعی توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب مراتب را به شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان اطلاع دهند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha