۲ مدیر گلستان در سامد به درخواست‌های مردم رسیدگی کردند

گرگان - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان امروز دوشنبه با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی مردم و دولت (سامد) به سوالات اهالی این استان پاسخ دادند.

بخش عمده مراجعات و تماس های تلفنی شهروندان گلستان مربوط به چگونگی دریافت وام روستایی، مشکلات مناطق سیل زده و زلزله زده و الحاق زمین به بافت روستایی بود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان در پایان حضور در مرکز سامد به خبرنگار ایرنا گفت: بیشتر سوالات طرح شده روستائیان در حوزه بنیاد مسکن استان مربوط به نحوه دریافت وام مقاوم سازی، تامین زمین برای ساخت خانه، عمران روستا و الحاق زمین به بافت روستا بود.

به گفته سید محمد حسینی از ابتدای امسال بیش از ۵۷۰ روستایی با مسوولان بنیاد مسکن استان در مرکز سامد تماس برقرار کرده و مورد راهنمایی قرار گرفتند.

شبکه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت ( سامد) سامانه‌ای که است که مردم از طریق آن و بدون واسطه با شماره‌گیری تلفن ۱۱۱، مشکلات و خواسته‌های خود را با مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در میان گذاشته و از طریق دریافت کد رهگیری نتیجه مطالبات خود را پیگیری می‌کنند.

شورای عالی اداری کشور در صد و شصتمین جلسه خود در سال ۹۲ با پیشنهاد مشترک نهاد ریاست جمهوری و معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور، به استناد ماده ۱۱۵ قانون مدیریت خدمات کشوری، "نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد" را تصویب کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

سرخط اخبار استان‌ها