۲۶ شهریور ۱۳۹۹،‏ ۱۹:۵۴
کد خبرنگار: 2060
کد خبر: 84042677
۰ نفر

برچسب‌ها

سه مدیر استانی پاسخگوی مردم در سامانه سامد شدند

مشهد- ایرنا- مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان ‌رضوی، امور اقتصادی و دارایی و امور مالیاتی خراسان رضوی روز چهارشنبه از طریق سامانه ارتباط مردمی سامد پاسخگوی شهروندان شدند.

در این ارتباط که از طریق تلفن ۱۱۱ از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح امروز ادامه داشت، درخواست‌ها و شکایات مردمی مطرح و ثبت شد.
درخواست رسیدگی به وضعیت جانبازان زیر ۲۵ درصد، مشکلات جانبازان و ایثارگران از جمله بیمه تکمیلی، وام خوداشتغالی، تبدیل وضعیت استخدامی، اشتغال فرزندان و واگذاری زمین از مهمترین درخواست‌های ارائه شده توسط شهروندان بود که مدیرکل بنیاد شهید به این تماس‌ها پاسخگویی کرد.
درخواست پیگیری مشکلات مالیاتی نظیر اعتراض به مالیات تعیین شده، تقسیط بدهی و درخواست تسهیلات برای توسعه فعالیت اقتصادی نیز از اهم تماس‌ها در حوزه امور مالیاتی و اقتصادی بود.
به منظور رسیدگی به درخواست‌های مردم و افزایش رضایتمندی اجتماعی، بر اساس برنامه زمان بندی مشخص، مدیران و مسوولان دستگاه‌های اجرایی استان خراسان رضوی با حضور در محل سامانه سامد به صورت برخط و مستقیم پاسخگوی مشکلات شهروندان در استان خراسان رضوی هستند.
سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت با عنوان "سامد" در دولت تدبیر و امید طراحی و راه‌اندازی شد که خراسان رضوی یکی از پیشگامان بهره‌گیری از این سامانه در کشور است و هم‌اکنون حدود چهار سال از فعالیت این سامانه در استان می‌گذرد.
با هماهنگی مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی، از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۹۴ نفر از مدیران استان با حضور در محل استقرار سامانه سامد استان بطور مستقیم و بلا واسطه به تماس های مردم از سراسر استان پاسخ داده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =