۲۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۱۶
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 84037538
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

استاندار اصفهان: آیت‌الله صانعی از پیشتازان نهضت اسلامی بود

اصفهان - ایرنا- استاندار اصفهان درگذشت ارتحال آیت الله حاج شیخ یوسف صانعی را تسلیت گفت و اظهارداشت: آن عالم پرهیزکار و مصلح از ارادتمندان حضرت امام (ره) و از پیشتازان نهضت اسلامی بود.

در بخشی از پیام عباس رضایی که روز یکشنبه در اختیار خبرگزاری جمهوری اسلامی قرار گرفت، آمده است: ارتحال عالم مجاهد و فقیه وارسته حضرت آیت الله یوسف صانعی موجب تالم و تاثر گردید.

وی در این پیام افزود: آن عالم پرهیزکار و مصلح از ارادتمندان حضرت امام و از پیشتازان نهضت اسلامی بود و عمر خود را در تربیت طلاب و مدرسان حوزه علمیه و تهذیب نفوس و ترویج معارف اهل بیت (ع) گذراند و آثار ارزشمندی از خود به جای گذاشت.

استاندار اصفهان در پایان رحلت این عالم ربانی را به ساحت مبارک حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب، حوزه های علمیه و بیت معزز، دوستداران آن فقید سعید و مردم ایران اسسلامی به ویژ] مردم شهیدپرور استان اصفهان تسلیت گفت و از درگاه حق تعالی علو درجات و غفران واسعه الهی برای آن فقید عالیقدر و صبر جمیل برای بازماندگان مکرم مسالت خواست.

آیت‌الله یوسف صانعی که دچار بیماری سیروز کبدی و نارسایی کلیوی بود که پنجشنبه  شب هفته گذشته به دلیل شکستگی لگن و مچ دست در بیمارستان فرقانی قم بستری ‌شده بود،و روز گذشته در سن ۸۳ سالگی در حین دیالیز درگذشت.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha