۲۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۱۲
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 84036950
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شمار بستری شدگان کرونا در البرز افزایش یافت

۲۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۱۲
کد خبر: 84036950
شمار بستری شدگان کرونا در البرز افزایش یافت

کرج - ایرنا - سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اعلام کرد که شمار بستری شدگان کرونا در بیمارستان های البرز نسبت به روزهای اخیر حدود ۲۰ نفر افزایش یافت.

دکتر محمد فتحی روز یکشنبه گفت : ۵۵۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته با علائم اولیه کرونا به بیمارستان های استان مراجعه کردند که ۸۴ نفر آنان به علت وخامت حال بستری شدند.

وی یادآور شد که در روزهای اخیر شمار بستری شدگان  در البرز حدود ۶۰ نفر بود که از دیروز تا صبح  امروز شاهد افزایش نسبی بستری شدگان بودیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود: مجموع کل  موارد بستری شامل  قطعی، محتمل و مشکوک  از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز ۱۶ هزارو ۳۴۳ نفر بوده که از این تعداد  ۱۶ هزار و ۲۳۸ نفر مورد قطعی مثبت تشخیص داده شده است. 

فتحی با بیان اینکه در زمان حاضر  تعداد ۴۳۳ نفر شامل موارد  قطعی ، محتمل و مشکوک  در مراکز درمانی بستری هستند، افزود: از این تعداد  ۱۷۶ نفر بیمار قطعی کووید ۱۹ می باشند. 

سرپرست  دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به اینکه تعداد  ۱۰۲ بیمار بستری شده جوان و پایین تر از سن ۵۰ سال هستند، تصریح کرد : تعداد بیماران بستری شده ی بدحال در ۲۴ ساعته گذشته به ۱۳۸  نفر رسید. 

وی افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۶بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری  در استان به   ۱۰۱۵ نفر رسید .

 فتحی گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۴هزار و ۸۸۱ نفر  از مراکز درمانی ترخیص شده که ۴۴ نفر آنان در ۲۴ ساعت گذشته بهبود یافتند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha