رسول‌پناه: پرسپولیس فعال‌ترین تیم در فصل نقل و انتقالات بود

تهران - ایرنا - سرپرست باشگاه پرسپولیس، گفت: نفرات مدنظر سرمربی را جذب کرده و تا کنون فعال‌ترین تیم در فصل نقل و انتقالات بودیم.

«مهدی رسول‌پناه» روز جمعه در گفت و گویی در مورد راهی شدن تیم فوتبال پرسپولیس به قطر برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا، بیان داشت: از کشور قطر و سفیر ایران در این کشور تشکر می‌کنم که در مورد صدور ویزای اعضای تیم با ما همکاری کردند. قرار است مشکل ویزای کادرفنی و بازیکنان باشگاه در قطر حل شود.  خوشبختانه همه نفرات تیم به دوحه اعزام شدند.  

وی ادامه داد: امیدوارم پرسپولیس در این مسابقات نیز بدرخشد و حماسه‌ای دیگر رقم بزند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت مطالبات «برانکو ایوانکوویچ»، گفت: این موضوع ما را نیز نگران کرده است اما اگر یادتان باشد در گذشته هم اعلام کردیم که در چند روز آینده بخشی دیگر از بدهی خود را به برانکو می‌پردازیم.

وی یادآور شد: در این مدت با مشکلات زیادی مواجه شدیم. موضوعی را در هیات‌مدیره مطرح کردیم که آن این بود که یا پول برانکو را بپردازیم یا اینکه تیم را تقویت کنیم و در نهایت تصمیم گرفتیم تیم را قوی‌تر کنیم.

رسول‌پناه با بیان اینکه برانکو مربی بزرگی است، تصریح کرد: پرسپولیس مدیون برانکو است و هواداران عاشقانه او را دوست دارند.  ما دغدغه داریم و می‌خواهیم مطالبات او را بپردازیم تا این بدهی‌ها به مدیران آینده منتقل نشود. ما قصد داشتیم مطالبات برانکو را همین ماه پرداخت کنیم برخی مشکلات باعث شد تا این موضوع عقب بیفتد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره زمان گرفتن از برانکو برای پرداخت مطالبات،  گفت: قبل از پرداخت اول درخواست وقت داشتیم و حتی نامه رسمی دادیم اما او درخواست ما را رد کرد. ۲ روز پیش نامه‌ای به برانکو فرستادیم و از او خواستیم ۲۰ روز دیگر به باشگاه فرصت بدهد اما هنوز جوابی به دست ما نرسیده است.  شاید برانکو به ما فرصت بیشتر بدهد اما اگر هم این اتفاق رخ ندهد ما تا ۲ هفته دیگر پول او را پرداخت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه ما نقل و انتقالات را انجام دادیم و هیچ مشکلی هم بابت نداشتن بازیکن نداریم. طرفداران پرسپولیس به ما می‌گفتند چرا قرارداد «بشار رسن»  را نمی‌پردازیم اما اگر من قرارداد او را پرداخت نمی‌کردم چه اتفاقی رخ می‌داد؟ قول من این است که به زودی طلب برانکو را هم پرداخت کنیم.  

سرپرست باشگاه پرسپولیس افزود: از اعضای هیات‌مدیره و «افشین پیروانی»  نیز تشکر می‌کنم چرا که پرسپولیس فعال‌ترین تیم در فصل نقل و انتقالات بود. ما نفراتی که سرمربی تیم می‌خواست را جذب کردیم.

رسول‌پناه در مورد ناراحتی گلمحمدی، بیان داشت: او یکی از بهترین‌ مربیان لیگ ایران است.  برخی اوقات ممکن است در خانواده مشکلاتی رخ دهد اما حالا این مشکلات برطرف شده و او با تیم راهی قطر شده است.  

وی در خصوص جدایی «مهدی ترابی»، گفت: جا دارد از زحمات این بازیکن تشکر کنم. ترابی یک بازیکن با اخلاق است که تصمیم گرفت به قطر برود. با توجه به تحریم‌های ظالمانه یک پیشنهاد ۲۰ الی ۳۰ میلیاردی داشته و ترجیح داد آینده زندگی‌اش را تامین کند. «کریستیانو رونالدو» از رئال رفت. آیا آن‌ها ناامید شدند؟ ما باید به فکر بازیکن سازی باشیم.  پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و به ستاره‌ها متکی نیست. شک نداشته باشید که بازهم ستاره‌های دیگری در پرسپولیس ظهور خواهند کرد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص جدایی «علی علیپور» نیز،  اظهار داشت: او به عنوان فرزند پرسپولیس سال‌ها توانسته با تیمش قهرمانی بدست آورد. علیپور بداند درب باشگاه پرسپولیس همیشه به روی او باز است. ما اسم او را به AFC ارسال کردیم اما تازه متوجه شدم که اصلا بحث او پول نبوده است. من با وکیل علیپور هم صحبت کردم و گفتم که ما یک سقف پرداخت داریم و می‌توانیم از علیپور با سقف قراردادمان استفاده کنیم اما او گفت که علیپور تصمیم گرفته در اروپا بازی کند و اصلا بحث مالی ندارد.  به هر حال پیشنهادات اروپایی برای این بازیکنان انگیزه ایجاد کرده و ما نمی‌توانستیم جلوی رفتن برخی از بازیکنان را بگیریم.

وی افزود: قرارداد هفت بازیکن جدید ما از سقف قرارداد سال گذشته هم کمتر است و هیچ آپشنی هم در قراردادها قرار ندادیم. فردا کپی تمام قراردادهایمان را برای وزارت ورزش و بازرسی کل کشور ارسال می‌کنم و حتی حاضر هستم تا در یک برنامه تلویزیونی شرکت کرده و قراردادهای فصل گذشته و این فصل را نشان بدهم تا همه هواداران بدانند چه اتفاقاتی رخ داده است.

 رسول‌پناه ادامه داد: متاسفانه برخی افراد در فضای مجازی به دنبال تخریب ما هستند. در روزهای گذشته با هواداران صحبت کردم و حتی تعدادی از آن‌ها را به دفتر خود برده و قراردادهای بازیکنان را به آن‌ها نشان دادم و نظر من این است که قراردادها را در فرصت مناسب منتشر کنیم زیرا با این کار فرصت حاشیه‌سازی را از این افراد می‌گیریم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: این هفت بازیکنی که جذب کردیم واقعا عاشق پرسپولیس بودند که آمدند. نمی‌دانم چرا به فساد در فوتبال رسیدگی نمی‌شود. متاسفانه دلال‌ها بازار نقل و انتقالات را فاسد کردند و قیمت‌های کاذب را رواج دادند. ما به خیلی از افراد اجازه به میدان آمدن را ندادیم اما در این مدت واقعا تحت فشار بودیم.  

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha