لزوم توجه به ظرفیت‌های بازاریابی و افزایش مبادلات تجاری صنعت نمایشگاهی کشور

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی جمهوری اسلامی ایران گفت: در شرایط حاضر اقتصادی کشور باید به ظرفیت های بازاریابی و توسعه مبادلات تجاری صنعت نمایشگاهی کشور توجه بیشتری شود.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران (شاتا)،«بهمن حسین زاده» در حاشیه آغاز بکار بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان افزود: برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان و آسانسور موجبات رونق و شکوفایی این صنعت و فرصتی برای تکامل ایده‌ها و نوآوری در این صنعت مدرن است.

وی اضافه کرد: با رقابتی شدن این صنعت و بالا رفتن استانداردهای کیفی، تنوع محصولات داخلی رو به افزایش می‌رود و با تکیه بر فناوری‌های جدید و حمایت از فنآوران ساختمانی و استارت آپ‌ها این حلقه تکمیل‌تر می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: با توانمندسازی، نوسازی و توسعه دانش فنی می‌توان به اهداف مهم‌تری در حوزه صنعت ساختمان دست یافت و وزارت صنعت، معدن و تجارت از هیچ اقدامی برای حمایت از تولید کنندگان داخلی و داخلی سازی صنعت ساختمان و آسانسور دریغ نخواهد کرد.

حسین زاده گفت: صنعت نمایشگاهی در زنجیره تولید تا مصرف و توسعه صادرات نقش کاتالیزور دارد و با توجه به ظرفیت عظیم صنعت ساختمان برای معرفی دستاوردهای خود به سایر کشورها به ویژه کشورهای همسایه، توجه به رونق نمایشگاهی این صنعت دارای اهمیت فراوانی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =