۲۰ شهریور ۱۳۹۹، ۱۴:۲۴
کد خبرنگار: 2235
کد خبر: 84034102
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ویروس کرونا موجب تعطیلی ۲۴۲ واحد صنفی در لاهیجان شد

۲۰ شهریور ۱۳۹۹، ۱۴:۲۴
کد خبر: 84034102
ویروس کرونا موجب تعطیلی ۲۴۲ واحد صنفی در لاهیجان شد

لاهیجان - ایرنا - رییس اتاق اصناف لاهیجان با اشاره به بحران کرونا و تاثیر آن در اصناف گفت: رکود بازار منجر به تعطیلی حدود ۲۴۲ واحد صنفی از زمان شیوع ویروس کرونا در این شهرستان شده است.

یوسف اکبری پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  با بیان اینکه اصناف، اتحادیه ها و بازاریان لاهیجان از زمان شیوع بیماری کرونا متحمل ضرر فراوان شده اند، افزود: مقامات استانی با تدابیر هوشمندانه مانند ارایه تسهیلات ویژه به آنها می توانند تا حدی خسارت و زیان ها را به حدقل برسانند.

وی اظهار داشت: هم اکنون هشت هزار و ۹۳۰ واحد صنفی دارای پروانه کسب در سامانه اصناف این شهرستان ثبت شده که زیر نظر ۲۵ اتحادیه فعالیت دارند.

رییس اتاق اصناف لاهیجان با بیان اینکه حدود ۶۵۰ واحد صنفی شناسایی شده و بدون پروانه کسب نیز در لاهیجان فعالیت دارند، متذکر شد: دارندگان این واحدها باید سریعتر نسبت به دریافت مجوز کسب اقدام کنند.

اکبری پور خاطرنشان کرد: اگر واحد های صنفی غیرقانونی و بدون پروانه، به هشدارها برای گرفتن مجوز توجه نکنند، از فعالیت آنها جلوگیری می شود.

رئیس اتاق اصناف لاهیجان در خاتمه اظهار داشت: تلفن ۴۲۲۳۵۴۴۴ و ۴۲۲۳۷۹۷۹ آماده دریافت شکایات و گزارش‌های مردمی در ارتباط با عرضه کالا و خدمات است.

شهرستان لاهیجان در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha