بی حرمتی نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اعظم(ص) غیر قابل گذشت است

یاسوج- ایرنا- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اقدام جنون آمیز و شیطانی در بی حرمتی به کتاب آسمانی و شأن و جایگاه پیامبر نور و رحمت در کشور فرانسه سناریوی شکست خورده شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و متحدان غربی و رژیم فاسق صهیونیستی است که غیرقابل گذشت است.

حسین کلانتری روز پنجشنبه در پیامی اهانت و بی حرمتی اخیر نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اعظم (ص) را محکوم کرد و افزود: این توهین شیطانی و این اقدام بی‌شرمانه و ننگین به ساحت مقدس پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) اقدامی تحریک‌آمیز از سوی دشمنان قسم خورده اسلام ناب محمدی است .

وی ادامه داده است: در امتداد اسلام هراسی‌ صهیونیستی و آمریکایی به شمار می‌رود و موجب جریحه‌دار شدن قلوب جمعیت یک و نیم ‌میلیارد نفری مسلمانان و همه آزادیخواهان جهان شده است.

کلانتری  در پایان این پیام آورده است: اینجانب همراه با مردم غیور، سلحشور،انقلابی، متدین و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) استان کهگیلویه و بویراحمد و همگام بامردم ومسئولین میهن اسلامی و عزیزمان این عمل وقیحانه و زشت را به‌ شدت محکوم نموده و خواهان برخوردقانونی و بازدارنده لازم با عاملان و مسببان آن هستیم تا دیگر در هیچ گوشه جهان شاهد این اهانت‌ها و هتک حرمت ها نباشیم.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha