پاسخ تلفنی استاندار خراسان جنوبی به درخواست‌های مردم

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی روز یکشنبه با حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد)، به صورت تلفنی به مشکلات و مطالبات مردم رسیدگی کرد.

محمد صادق معتمدیان در این حضور ۱۲۰ دقیقه‌ای به سؤالات و درخواست‌های تماس گیرندگان با سامد (شماره تلفن ۱۱۱) پاسخ گفت.

استاندار خراسان جنوبی برای حصول نتیجه و پیگیری در لحظه برخی موارد ضمن برقراری ارتباط تلفنی با مدیران دستگاه‌های اجرایی، مسایل را برای رفع و رجوع منتقل کرد.

وی در این فرصت دو ساعته به ۳۰ تماس برقرار شده، پاسخ داد.

ثبت مطالبات مردمی به صورت غیرحضوری و تلفنی در سامانه ارتباط مردمی دولت (سامد)، به عنوان پل ارتباطی بین مردم و دولت، ضمن کمک به کاهش مراجعات حضوری، روند رسیدگی به مسائل و مشکلات را تسریع می‌کند.

مردم می‌توانند از این طریق در کوتاه‌ترین زمان و با ساده‌ترین روش و ابزار ممکن، مشکلات خود را در روزهای یکشنبه با شخص استاندار و مابقی ایام هفته براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته با مدیران مربوطه مطرح کنند.

استاندار خراسان جنوبی یکشنبه‌های هر هفته در مرکز سامد استان حضور می‌یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =