۱۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۸:۴۳
کد خبر: 84027704
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پلیس طرح مدارس را برای برقراری نظم، امنیت و آرامش برگزار می‌کند  

سنندج - ایرنا - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان با اشاره به اجرای طرح مدارس از سوی پلیس گفت: طرح برقراری نظم و امنیت توام با آرامش مهمترین هدف پلیس از اجرای این طرح است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ امیر هوشنگ حیدریان روز شنبه اظهار داشت: طرح مدارس توسط پلیس، در شهرهای استان همزمان با بازگشایی مدارس برای برقراری نظم و امنیت و آرامش والدین و دانش آموزان برگزار شد.  

وی با تشریح اقدامات پلیس در آستانه بازگشایی مدارس افزود: پلیس در راستای اجرای وظایف قانونی خود ماموریت دارد تا در کنار اقدامات تخصصی، آگاه سازی و هشدارهای پلیسی را به آحاد مختلف جامعه ارائه دهد تا از این طریق، آسیب های احتمالی به هموطنان کاهش یابد.  

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه اگر وسیله نقلیه‌ای در مسیر تردد دانش آموزان ایجاد مزاحمت می‌کند شماره پلاک آن را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند اضافه کرد: والدبن به دانش آموزان بیاموزند با افرادی که از آنها شناخت کافی ندارند و یا فاصله سنی زیاد با آنها دارند معاشرت و دوستی نکنند.  

سرهنگ حیدریان یادآور شد: والدین که در روز اول فرزندان خود را بخصوص اولی ها را سرویس دهی می کنند، در همان ساعت اول شروع مدارس احترام به قانون را به آنها بیاموزند.  

وی به والدین توصیه کرد: فرزندان خود را در سرویس های مجاز و مورد تایید مدارس ثبت نام کرده و به آنان آموزش دهند که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از ناوگان حمل و نقل رسمی و خودروهای مجاز استفاده کنند.  

سرهنگ حیدریان تاکید کرد: یکی از خدمات زیربنایی و زیرساختی جامعه سالم، خدمات امنیتی است که مردم با آرامش به امور روز مره خود رسیدگی کنند و عزیزان ما در نیروی انتظامی بدون هیچ چشمداشتی در راه امنیت، از جان خود گذشته و این نشانه جهاد فی سبیل الله است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha