راهبرد فعلی دانشگاه امام صادق(ع) باز مهندسی سرفصل‌های دروس است

تهران- ایرنا - رییس دانشگاه امام صادق (ع)،یکی از راهبردهای فعلی این مجموعه را طراحی و بازمهندسی و تعریف نو از سرفصل‌های دروس این دانشگاه بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا، حجت الاسلام حسین علی سعدی عصر چهارشنبه در گردهمایی مجازی دانش آموختگان دانشگاه امام صادق(ع) و بزرگداشت آیت‌الله مرحوم محمدرضا مهدوی کنی که با حضور دانش آموختگان برجسته این دانشگاه در داخل و خارج از کشور همراه بود، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب که خود جزو موسسین دانشگاه امام صادق (ع) بوده‌اند، با انتصاب هیئت امنای جدید به ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی یک حرکت جدید و فصل نوینی را پایه گذاری کرده‌اند.

وی با اشاره به بند ۶ راهبردهای ابلاغی از سوی رهبرمعظم انقلاب به هیئت امنای دانشگاه امام صادق(ع)، افزود: ایشان بصورت مشخص در این بند مهم، مسئله ایجاد انجمن‌های علمی قدرتمند برای هر یک از رشته‌های علمی دانشگاه با هدف اتصال دانش آموختگان توانا به دانشگاه و امکان بهره گیری از آنان در فعالیت‌های علمی، تحقیقاتی و فرهنگی مورد تاکید قرار داده‌اند.

حجت‌الاسلام سعدی با تاکید بر اینکه، دانشگاه امام صادق (ع) دارای ظرفیت‌های بی بدیلی است، گفت: گام نخست ما بایستی تقویت ارتباط و برقراری ارتباط سیستمی دانشگاه و سازمان دانشگاه و نهادهای مرتبط با آن با "بدنه دانش آموختگان به منظور شناسایی ظرفیت فارغ التحصیلان و تقویت نظام جامع مسائل دانشگاه امام صادق است."

وی یکی از راهبردهای فعلی دانشگاه را طراحی و بازمهندسی و تعریف نو از سرفصل دروس دانشگاه بیان کرد و گفت: آشنایی با تجارب، نظرات و تحلیل دانش آموختگان که با نظام فکری و اعتقادی این دانشگاه پرورش یافته‌اند برای استخراج نظام فکری این دانشگاه بسیار ارزشمند است.

وی تاکید کرد: باید ذیل انجمن فارغ‌التحصیلان دانشگاه امام صادق که یک سطح کلانی است و مایه افتخار است، انجمن‌های تخصصی را تاسیس کنیم همچون انجمن فارغ‌التحصیلان حوزه مدیریت و اقتصاد که بتوانیم وارد حوزه‌های عملیاتی شویم.

رییس دانشگاه امام صادق (ع) بیان کرد: بصورت مشخص ما بحث ارتباطات بین‌المللی را جزو اهداف خودمان مد نظر داریم، چراکه اینجا «الازهر» شیعی است، تا بتوانیم در نظام آکادمیک بین‌المللی اثرگذاری خود را داشته باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =