۱۱ شهریور ۱۳۹۹،‏ ۲۰:۴۳
کد خبرنگار: 2237
کد خبر: 84023631
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار گیلان از طریق سامانه سامد به مردم پاسخ داد

رشت - ایرنا - استاندار گیلان از طریق سامانه تلفنی۱۱۱ (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) به درخواست‌های مردمی پاسخ داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ ارسلان زارع عصر سه‌شنبه در راستای پاسخگویی به درخواست‌های شهروندان در جریان تماس‌های مردم ضمن بررسی موضوعات مطرح شده، دستورات لازم را برای اقدام به هریک از معاونان، مدیران ستادی استانداری و نیز مدیران دستگاه‌های اجرایی استانی صادر کرد.

سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت (سامد)، یک راه ارتباطی سهل و آسان شهروندان با مدیران دستگاه‌های اجرایی است که از طریق آن بستری فراهم شده تا مردم بدون مراجعه حضوری، درخواست‌ها و مسائل خود را پیگیری کنند.

سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت با شماره ۱۱۱ این امکان را برای شهروندان فراهم کرده است تا نظرات، پیشنهادات، انتقادات و شکایات خود را از مجموعه دستگاه های دولتی منعکس کنند و دستگاه های اجرایی بر اساس نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری موظف هستند در کوتاه ترین زمان، پاسخگوی شهروندان باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =