۱۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۳۳
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84022379
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کمک ۸۲ میلیون تومانی ملایری‌ها در طرح «احسان‌حسینی»

همدان- ایرنا- مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر گفت: از ابتدای ماه محرم تاکنون ۸۲ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران این شهرستان در قالب طرح «احسان حسینی» جمع‌آوری شده است.

تیمور کرمی‌مقدم روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه این مبلغ در روزهای آینده افزایش خواهد یافت اظهار داشت: طرح احسان حسینی به منظور جمع‌آوری نذورات مردمی و کمک به مددجویان و نیازمندان این شهرستان از ابتدای ماه محرم آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد و امیدواریم شاهد کمک‌های بیشتر مردمی در این ایام باشیم.

وی خاطرنشان کرد: طرح احسان حسینی با همکاری پنج مرکز نیکوکاری در ملایر در حال اجرا است و در این راستا و برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی و نذورات مردم در ایام محرم، یک پایگاه در  میدان امام خمینی(ره) ملایر دایر شده و آماده دریافت کمک‌های مردم و خیران است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر ادامه داد: در قالب اجرای طرح احسان حسینی، ۶۰۰ بسته سبد معیشتی در ایام محرم بین خانواده‌های نیازمند و زیر پوشش توزیع شد که ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان است.

کرمی‌مقدم بیان کرد: برای تهیه و توزیع این بسته‌ها ۱۸۰ میلیون تومان هزینه شد که انتظار داریم مردم و خیران کمک‌ها و نذورات خود را بیشتر به سمت تهیه اقلام خشک و یا کمک نقدی سوق دهند.

وی کمک‌های مردمی و خیران این شهرستان را ستودنی خواند و گفت: علاوه بر این در دهه محرم به‌ویژه در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ پُرس غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر ذبح تعدادی دام و توزیع بیش از ۲۰۰ بسته گوشت گرم بین خانواده‌های نیازمند را از دیگر اقدامات این نهاد به واسطه کمک‌های مردمی و خیران در ایام دهه محرم امسال عنوان کرد.

کرمی‌مقدم با بیان اینکه این طرح توسط مراکز نیکوکاری در روزهای آینده نیز ادامه دارد بیان کرد: مردم می‌توانند نذورات خود را به روش‌های مختلف پرداخت الکترونیکی از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۲۵۲۰ برای پخت غذای گرم و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۵۹۸۸ برای توزیع سبد غذایی اهدا کنند.

وی یادآور شد: همچنین خیران و نیکوکاران ملایری می‌توانند از طریق شماره ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۴۲۵۳ برای کمک به اجاره مسکن و تهیه نوشت‌ابزار در قالب طرح«پویش ایران همدل» و یا با کد دستوری *۸۸۷۷*۸۱۴# برای توزیع در بین افراد زیر پوشش، کمک‌ها و نذورات خود را اهدا کنند.

در حال حاضر بیش از ۲۱ هزار نفر در قالب بیش از هشت هزار خانوار از خدمات کمیته امداد شهرستان ملایر بهره‌مند می‌شوند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha