۵ شهریور ۱۳۹۹، ۲۱:۳۵
کد خبرنگار: 1273
کد خبر: 84017864
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸ طرح عمرانی در میاندوآب به بهره‌برداری رسید

۵ شهریور ۱۳۹۹، ۲۱:۳۵
کد خبر: 84017864
۸ طرح عمرانی در میاندوآب به بهره‌برداری رسید

مهاباد- ایرنا- هشت طرح عمرانی در چهارمین روز از هفته دولت با حضور نماینده مردم در مجلس، فرماندار و شماری از مدیران دستگاه‌های اجرایی میاندوآب در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

فرماندار میاندوآب در آیین افتتاح این طرح‌ها به خبرنگار ایرنا گفت: این طرح‌ها در حوزه آبخیزداری، مسکن و عمران روستایی و مسکن مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام (ره) اجرا شده است. 

حسام شیرازه‌محبت افزود: ۲ طرح آبخیزداری که مورد بهره برداری قرار گرفت، با هزینه ۱۲ میلیارد ریال در روستاهای "حمید"، "قطار" و "تک‌آغاج" با حجم عملیات ‌یک‌هزار و ۷۰۰ متر مکعب اجرا شده و در مهار سیل‌های احتمالی و ذخیره‌سازی آب نقش مهمی دارد.

فرماندار میاندوآب ادامه داد: به همین مناسبت همچنین ۱۳۰ واحد مسکن روستایی با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال شامل ۳۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی و ۹۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز آورده متقاضیان با نظارت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان تحویل مالکان شد.

شیرازه‌محبت افزود: همزمان با این طرح سه طرح زیرسازی و آسفالت‌ریزی معابر روستایی نیز به مساحت ۲۰ هزار مترمربع در روستاهای "نصیرکندی"، "مظفرآباد" و "کوسالار" از توابع بخش مرکزی با هزینه ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات بند (ه) تبصره یک قانون بودجه ۹۸ و با مشارکت دهیاری‌ها و بنیاد مسکن افتتاح شد.

وی  گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت همچنین ۱۰ واحد مسکن با ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه تحویل مددجویان بهزیستی این شهرستان شد که از این مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به صورت بلاعوض و پنج میلیارد ریال هم از محل تسهیلات بانکی تامین شده است.

وی بیان کرد: تحویل هشت واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان نیز از دیگر طرح‌هایی بود که امروز در این شهرستان افتتاح شد.

وی با بیان اینکه تحویل نمادین این مساکن در شهر "باروق" برگزار شد، اظهار داشت: برای ساخت این واحدها نیز در مجموع هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده که ۵۰۰ میلیارد ریال آن به صورت بلاعوض توسط کمیته امداد و ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز توسط خیّران تامین شده ‌است.

فرماندار میاندوآب همچنین گفت: در چهارمین روز از هفته دولت، عملیات اجرایی مدرسه چهار کلاسه "نظام‌الملک" روستای "دوه‌چی" این شهرستان با مشارکت ۱۰۰ درصدی یکی از خیران مدرسه‌ساز بنام "امین محمدی" در روستای "دوه‌چی" از توابع بخش بکتاش این شهرستان به زمین زده شد.

وی اضافه کرد: این مدرسه در زمینی به مساحت بیش از ۳۰۰ متر مربع و با برآورد اعتبار ۱۰ میلیارد ریال ساخته می‌شود.

به مناسبت هفته دولت ۵۸ طرح عمرانی، خدماتی و تولیدی با هزینه حدود ۶۰۰ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

دوم تا هشتم شهریورماه سالروز انفجار دفتر نخست‌وزیری به دست منافقان و شهادت مظلومانه شهیدان محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر رئیس‌جمهوری و نخست‌وزیر در سال ۱۳۶۰ به نام هفته دولت نام‌گذاری شده‌است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha