۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۳۰
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 83921683
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۵ پروژه صنعتی در خراسان شمالی افتتاح شد 

۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۳۰
کد خبر: 83921683
۱۵ پروژه صنعتی در خراسان شمالی افتتاح شد 

بجنورد- ایرنا- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: همزمان با هفته دولت، ۱۵ پروژه صنعتی در شهرستان‌های مختلف استان با سرمایه‌گذاری بیش از چهار هزار میلیارد ریال توسط بخش خصوصی افتتاح شد.

رضا فیروزه روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تولیدی بتن سیال معمولی،  تولید انواع پماد و کرم های گیاهی،  تولید زغال کبابی،  تولید ورقه های سقف،  تولیدی نان های حجیم شده و تولید محصولات بتنی از جمله پروژه هایی است که در شهرستان جاجرم آماده بهره برداری شده و به مناسبت هفته دولت افتتاح شد.  

وی خاطرنشان کرد: پروژه تولید مس کاتدی در فاروج با ظرفیت ۱۵۰ تن در سال،  تولید محفظه و جعبه چوبی با ظرفیت تولید کندوی زنبور عسل به میزان ۶ هزار و ۱۰۰ تن در سال از دیگر پروژه های افتتاحی است، همچنین پروژه تولید کود آلی گوگردی مایع،  با ظرفیت ۲۰۰ تن در سال در هفته دولت افتتاح شد.  

فیروزه با اشاره به پروژه های افتتاحی در واحد آذین فورج اسفراین گفت: ساخت قطعات از جنس فولاد به روش فورجینگ به ظرفیت ۴۷ هزار تن،  خدمات ساخت تراشکاری فلزات به ظرفیت ۱۰ هزار تن،  کارنویل به ظرفیت ۵۱ هزار عدد،  سیبک فرمان خودرو به ظرفیت ۲۹ هزار عدد،  طبق اکسل خودرو به ظرفیت ۹۰ هزار عدد از دیگر طرح های افتتاحی است که برای این پروژه ها، سه هزار و ۷۸۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.  

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی با اشاره به جهش در تولید اقلام بهداشتی مورد نیاز در شرایط کرونا گفت: یکی از پروژه های شاخص، افتتاح تولید الکل و محلول ضدعفونی کننده شرکت فرآورده‌های گندمی آساک فاروج است.

فیروزه با اشاره به اینکه برای این پروژه،  ۲۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال هزینه شده است، تصریح کرد: ظرفیت این واحد تولیدی،  بیش از ۳۰۰ هزار لیتر الکل در سال است.

وی خاطرنشان کرد: ۲ واحد تولید ماسک با ظرفیت ۶۵ میلیون و ۴۶ میلیون در سال در بجنورد، به مناسبت هفته دولت، افتتاح شد که به ترتیب برای این پروژه ها ۵۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال و ۲۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال سرمایه گذاری شده است.  

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی اظهار داشت: خوشبختانه در سال جهش تولید، با هم افزایی میان مسوولان و سرمایه گذاران، شاهد افزایش تولید در اقلام بهداشتی بوده ایم.  

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و بیش از ۳۱۰ واحد صنعتی در آن دایر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha