۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۵۹
کد خبر: 83918758
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۲ پروژه هفته دولت در دهلران بهره‌برداری می‌شود

۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۵۹
کد خبر: 83918758
۵۲ پروژه هفته دولت در دهلران بهره‌برداری می‌شود

ایلام - ایرنا - فرماندار دهلران گفت: ۵۲ طرح و پروژه هفته دولت با ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

مجید عسگری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونا این پروژه‌ها به صورت ویدیوکنفرانس با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری به صورت همزمان در استان بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شوند.

وی به تلاش مجموعه اداری شهرستان برای پیشبرد اهداف نظام و دولت در همه حوزه‌ها اشاره کرد و افزود: سرمایه‌گذاری‌های دولت در پروژه‌های نفت و گاز، آب و خاک و کشاورزی موجب تحولات بسیاری در شهرستان شده است.

وی با اشاره به تامین اعتبارات پتروشیمی دهلران از محل صندوق توسعه ملی و ادامه پروژه بر اساس طرح اولیه، یادآور شد: ان‌جی‌ال دهلران نیز با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی و پروژه نفتی دانان نیز با پیشرفت خوبی در حال اجراست.

فرماندار دهلران به تحریم‌های یک‌جانبه و حقانیت نظام اشاره کرد و گفت: امروز آمریکا در تصویب قطعنامه و مکانیزم ماشه تنها مانده و این هم برگ دیگری بر افتخارات نظام، دولت و ملت است.

عسگری با گرامیداشت ایام محرم و یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر و شهدای دولت و تبریک هفته دولت، ابراز امیدواری کرد: همه در راه شهدا ثابت قدم باشیم و برای اهداف نظام به عنوان سربازانی خادم تلاش و عمل کنیم.

مسوولان شهرستان دهلران در آیینی به مناسبت هفته دولت با حضور در مزار شهدای گمنام، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

امام جمعه دهلران در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت و قدردانی از زحمات و تلاش‌های فرماندار و مدیران شهرستان گفت: هفته دولت زمان بیان عملکردها و خدمات نظام و دولت است و می‌طلبد دولت در سال پایانی خود پروژه‌های نمیه تمام را تکمیل کند.

حجت‌الاسلام سیدمحسن موسوی، پروژه پل زال به دهلران و چیلات را از پروژه‌های مهم دانست و بر توجه به محورهای مواصلاتی شهرستان به اندیمشک و مهران تاکید کرد و افزود: تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و اشتغال جوانان ضرورت دارد.

وی به نگاه خدایی و ولایی و اخلاص شهدا اشاره کرد و اظهار داشت: همه داشته‌های امروز مدیون و مرهون خون شهداست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha