۲ شهریور ۱۳۹۹، ۸:۲۲
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 83918469
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۳۵ پروژه گازرسانی در کردستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

سنندج - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: همزمان با هفته دولت، ۱۳۵ پروژه گازرسانی روستایی و صنعتی با ۸۴۱ میلیارد ریال اعتبار در استان کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود.

احمد فعله‌گری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد ۳۷ پروژه گازرسانی قابل افتتاح روستایی شامل چهار روستا در بانه، ۱۲ روستا در بیجار، پنج روستا در دیواندره، روستا در دهگلان، چهار روستا در سقز، یک روستا در سنندج، چهار روستا در کامیاران و پنج روستا در مریوان است. 

وی اضافه کرد: در بخش صنعتی نیز، ۵۳ پروژه گازرسانی شامل چهار طرح در بانه، یک مورد در بیجار، پنج طرح دهگلان، یک طرح سقز، ۱۵ طرح در سنندج، ۱۰ مورد در قروه و ۱۷ طرح در کامیاران به بهره‌برداری می‌رسد، ضمن اینکه ۴۵۱ میلیارد ریال برای افتتاح طرح‌های روستایی و صنعتی هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان یادآور شد: همزمان با هفته دولت، عملیات اجرایی ۳۳ طرح گازرسانی روستایی شامل پنج روستای بیجار، ۲ روستای دهگلان، ۱۰ آبادی دیواندره، هفت روستا در سنندج و پنج روستا در کامیاران آغاز می‌شود.

فعله‌گری با بیان اینکه در بخش صنعتی نیز، کلنگ آغاز عملیات گازرسانی به چهار طرح در دیواندره و هشت طرح در سنندج بر زمین زده می‌شود، افزود: در مجموع برای آغاز اجرای عملیات گازرسانی به پروژه‌های روستایی و صنعتی ۳۹۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

دوم تا هشتم شهریور سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

استان کردستان با یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت، دارای ۱۰ شهرستان، ۲۹ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۸۹ روستا است.

 در حال حاضر ۵۴۲ هزار و ۳۹۹ مشترک در بخش‌های خانگی، تجاری، صنعتی و عمومی از خدمات شرکت گاز کردستان بهره‌مند هستند و حدود ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۵ درصد جمعیت روستایی در استان تحت پوشش شبکه گاز طبیعی قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha