رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک همچنان ضروری است

بندرعباس – ایرنا - فرماندار بندرعباس گفت: با توجه به نبود دارو و واکس خاصی برای بیماری کرونا و دستورهای ستاد ملی مدیریت این بیماری، اجرای برنامه های بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی همچنان ضروری است.

عزیزاله کُناری روز سه شنبه در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا این شهرستان اظهار داشت: درحال حاضر تنها راه پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا درخانه ماندن، پرهیز از ترددهای غیر ضروری و رعایت دستور کارهای بهداشتی است و مسوولان باید در حوزه فعالیت خود بر اجرای این دستورکارها نظارت داشته باشند.

وی ادامه داد: فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در حوزه سالن‌های انتظار فرودگاه بین‌المللی بندرعباس باید رعایت شده و نظارت شود تا در هنگام سوار و پیاده شدن مسافران از هواپیما و هنگام حضور آنان در سالن انتظار این موارد نقض نشود.

رییس ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان بندرعباس ادامه داد: مدیریت فرودگاه بین‌المللی شهدای پرواز ۶۵۵ هما با جدیت بر رعایت دستورکارهای بهداشتی برای جلوگیری از ابتلا مسافران و کارکنان زیرمجموعه خود نظارت داشته باشد.

اضافه کرد: راه آهن یکی دیگر از مبادی ورودی مسافر به شهر بندرعباس بوده که بایستی نکات و دستورکارهای بهداشتی پیشگیری از بیماری کرونا در سالن آن رعایت شود، تاکسی‌های خدمات دهنده در مسیر راه آهن بندرعباس نیز بایستی همچنان براساس دستورکارهای بهداشتی و راهنماییهای ستاد مقابله با بیماری کرونا به فعالیت خود ادامه دهند.

رییس ستاد مدیریت بیماری کرونا بندرعباس خاطر نشان کرد: تاکسیرانی بندرعباس بر روند رعایت دستورکارهای بهداشتی توسط تاکسی‌های درون شهری و سوار شدن مسافران با ماسک نظارت افزونتری داشته و رانندگان این تاکسی‌ها نیز مسافران را ملزم به استفاده از ماسک کنند.

فرماندار بندرعباس بیان داشت: شهرداری این شهر بر جمع‌آوری به‌موقع پسماندهای عفونی به‌خصوص زباله‌های مطب‌ها حساسیت بیشتری داشته باشد و دهیاران و بخشداران نیز این حساسیت را در حوزه کاری خود داشته باشند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha