اطلاع رسانی شفاف و صریح ایرنا رضایت مردم را به دنبال داشته است

قزوین - ایرنا - مدیر شعب بانک ملت استان قزوین از خبرنگاران به عنوان عناصر مهم خبررسانی یاد کرد و گفت: اطلاع رسانی شفاف، سریع و صریح ایرنا به عنوان یک خبرگزاری رسمی امیدبخش بوده و رضایت مردم را نیز تاکنون به دنبال داشته است.

حمید مددی روز یکشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز قزوین و دیدار با رییس و کارکنان این مرکز اظهار داشت: بی شک خدمات فراوان و مستمری که در سطح جامعه صورت می‌گیرد، تنها با اطلاع رسانی از آنها می‌شود مردم را نسبت به آن آگاه کرد.

وی با اشاره به مسوولیت سیستم بانکی در حوزه اجتماعی و اینکه آثار و خدمات ارایه شده از سوی آن به وضوح در جامعه نمایان است، تصریح کرد: به طور حتم در هر حرفه و سازمانی ناکارآمدی‌هایی وجود دارد اما در سیستم بانکی و در جایی که اگر دریافت کننده تسهیلات در هر حوزه نسبت به بازپرداخت آن اقدام به عمل نیاورد و در نتیجه منجر به جریمه شود، این مساله ناکارآمدی بانک تلقی می‌شود که بسیار اشتباه است.

این مسوول از کارمندان بانک به عنوان سربازان گمنام سیستم اقتصادی یاد کرد و گفت: کارمندان بانک از لحظه ورود به محیط کاری خود تا پایان ساعت اداری و بدون لحظه‌ای استراحت مدام در جنب و جوش بوده و در بخش‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به شهروندان ارایه خدمت می‌کنند.

مددی ادامه داد: سیستم بانکی استان قزوین با وجود اعمال تحریم‌ها و شرایط نامناسب اقتصادی، طی ماه‌های گذشته علاوه بر احیا و بازگشایی بسیاری از واحدهای تولیدی راکد، تسهیلات خود را به متقاضیان بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی، گردشگری، فرهنگی، مسکن و به خصوص زوج‌های جوان پرداخت می‌کند اما انتظار داریم تا بازپرداخت این تسهیلات به موقع باشد تا ما نیز بتوانیم نسبت به ادامه واگذاری‌ها اقدام کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =