۱۹ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۳۷
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 83900867
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار قزوین: شرایط برای فعالیت تولیدکنندگان تسهیل شود

قزوین – ایرنا – استاندار قزوین گفت: تولیدکنندگان و صنعتگران در این شرایط سخت اقتصادی مجاهدان و رزمندگان عرصه تولید کشور هستند و باید با عزم جدی مدیران، شرایط را برای فعالیت آنها تسهیل کنیم.

هدایت الله جمالی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از وظایف مهم امروز مدیران، طبق فرموده مقام معظم رهبری، حمایت از تولید و کمک به جهش تولید است و ما حمایت از تولید و تحقق جهش تولید را در استان با جدیت پیگیری می‌کنیم.

وی افزود:  امیدواریم بتوانیم در این شرایط سخت که تولیدکنندگان ما به عنوان یک مجاهد در حال تلاش هستند و زندگی، پول و عمر خود را صرف می‌کنند در کنار آنها قرار گرفته و شرایط را برای فعالیت آنها تسهیل کنیم.

استاندار قزوین گفت: باید امسال بسترهای توسعه را طوری تنظیم کنیم که واقعا در استان جهش تولید شکل بگیرد و بتوانیم با همکاری و همراهی بخش دولتی و خصوصی از واحدها صیانت کرده و وضعیت اشتغال را حفظ کنیم.

وی با تاکید بر حل مشکلات صنعتگران و واحدهای تولیدی استان، اضافه کرد: تصمیم گیری در مورد مشکلاتی که در اختیار استان است از قبیل مسایل برق، آب، گاز و ... واحدهای تولیدی در سریعترین زمان اجرایی خواهد شد ولی تصمیم گیری در مورد مسایل خارج از عهده استان نیازمند زمان بیشتر و فرایند طولانی‌تری است.

جمالی پور با بیان اینکه استان قزوین از ظرفیت‌های زیادی در بخش‌های مختلف گردشگری، صنعتی و به ویژه کشاورزی برخوردار است، افزود: قزوین از استان‌‎های کشاورزی کشور است و باید در حوزه گلخانه در این استان، کارهای بزرگی را انجام دهیم.

وی گفت: باید بتوانیم حرکت جهاد کشاورزی و کشاورزان استان را در حوزه گلخانه بیشتر کنیم تا آینده کشاورزی استان را حفظ کرده و محصولات متنوع‌تری  را با توجه به نیاز کشور و استان برداشت و صادرات نماییم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha