باید دستاوردهای دولت تبیین و برای ایجاد امید در جامعه تلاش کرد

اصفهان- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: با توجه به شرایط کنونی و تلاش معاندان بر ناکارآمدسازی دولت و نظام باید دستاوردهای دولت را به جامعه عرضه و تبیین کرده و در راستای ایجاد امید و سرمایه اجتماعی تلاش کنیم.

حیدر قاسمی روز پنجشنبه در آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره روابط عمومی در سالن اجتماعات استانداری افزود: وظیفه همه است که بتوانیم خدمات دولت را به صورت واقعی و با وضعیت دشوار پیش رو به مردم عرضه و شرایط جامعه را از لحاظ تنش‌ها حفظ و مسیر انقلاب را در دولت دنبال کنیم.

رییس شورای اطلاع رسانی استان اصفهان با بیان این که در آستانه هفته دولت و سالگرد شهادت شهید رجایی و باهنر هستیم، گفت: این شهادت تداعی کننده تابلو ایثار، فداکاری و مظلومیت نظام جمهوری اسلامی و دولت به معنای خاص است.

وی اضافه کرد: دولت هیچگاه از نظام جمهوری اسلامی جدا نبوده و نخواهد بود، اما برخی دولت که تابلوی تمام نمای هویت نظام جمهوری اسلامی است را مخدوش می‌کنند و بین نظام و دولت جدایی می‌اندازند.قاسمی گفت

وی یادآور شد: یکی از ضرورت‌های حوزه اطلاع رسانی توجه به سرعت تغییرات و تاثیر نفوذ بر روابط عمومی است و خبرنگاران و روابط عمومی در زمینه رسالت‌ها و فعالیت‌ها با هم یکسان هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ادامه داد: باید روابط عمومی تلاش و مطالبه گری داشته باشند، نهاد روابط عمومی یکی از ستون‌های مستحکم و رکن دموکراسی است.

وی اضافه کرد: اگر روابط عمومی می‌خواهد پل مطمئن برای انجام رسالت‌ها باشد باید اعتماد را جلب کرده تا اثرگذاری داشته باشد.

قاسمی اظهارکرد: روابط عمومی، حوزه اجتماعی و ارتباطات مردمی هر دستگاه باید اعتماد را جلب کند زیرا در صورت عدم توجه سطح متنازل بین روابط عمومی و مدیریت مجموعه به وجود می‌آید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: لازمه پل ارتباطی میان روابط عمومی و مسئولان این است که ستونی میان ارتباطات و رهبران فکری جامعه و گروه‌های مرجع روابط عمومی ایجاد شود.

وی با بیان اینکه امروز روابط عمومی فعال باید به تمامی ابزارهای مورد نظر توجه کند، اضافه کرد: اگر روابط عمومی به فضای مجازی نگاه مظنون داشته باشد یکی از ابزارها را از دست داده از این رو فضای مجازی در نظر روابط عمومی نباید نکوهش شده باشد.

قاسمی اضافه کرد: درست است فضای مجازی گاهی اوقات خام فروشی می‌کند از این رو عناصر و مجموعه‌ها باید این فضا را اصلاح کنند.

وی با اشاره به کارآمدی روابط عمومی افزود: این کارآمدی بخشی در ارتباطات بین روابط عمومی و جامعه، بخشی در رسانه و بخشی در فضای مجازی محقق می‌شود.

در این آیین سه نفر عنوان روابط عمومی پویا، ۱۰ نفر عنوان روابط عمومی برتر، ۶ نفر عنوان روابط عمومی عالی، ۵ نفر عنوان روابط عمومی خلاق پانزدهمین جشنواره روابط عمومی استان اصفهان را کسب کردند.

شعار پانزدهمین جشنواره روابط عمومی اصفهان جهش تولید رسانه پویا و اعتماد ملی بود.

جشنواره روابط عمومی همه ساله ۲۷ اردیبهشت ماه برگزار می‌شد که امسال به دلیل شرایط کرونا همزمان با روز خبرنگار برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =