مربی تیم جوانان: کرونا آسیب جدی به دو و میدانی وارد کرد

تهران- ایرنا- مربی تیم نوجوانان و جوانان در مواد پرشی دوومیدانی گفت: تقریبا ۶ ماه است که درگیر کرونا هستیم و وقفه زیادی بین تمرینات و مسابقات ورزشی در همه رشته‌ها ایجاد شد و آسیب جدی به ورزش قهرمانی و حتی دو و میدانی وارد شده است.

«زهرا نبی‌زاده» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تقریبا ۶ ماه است که درگیر کرونا هستیم و وقفه زیادی بین تمرینات و مسابقات ورزشی در کل رشته‌ها ایجاد کرد و یک آسیب جدی به ورزش قهرمانی زد. اخیرا ورزش زنان در تمامی رشته‌ها خیلی پیشرفت داشته و این امر سبب ایجاد انگیزه میان دختران برای گرایش به ورزش شد.  

وی افزود: همچنین مسیری برای قهرمانی زنان باز شد. وقتی دختران بیشتری به سمت ورزش بیایند استعدادهای بهتری از بین آنان پیدا می‌شود. به خاطر همین توانستیم تا در چند سال اخیر ورزشکاران دختر زیادی در سطح جوانان و نوجوانان دو و میدانی داشته باشیم. همچنین استعدادهای خوبی را به جامعه دو و میدانی تحویل دهیم.

مربی تیم نوجوانان و جوانان عنوان کرد: در حال حاضر فدراسیون با سرپرستی «مهدی مبینی» اداره می‌شود و او در این مدت تلاش کرد تا مقداری نابسامانی و بهم ریختگی فدراسیون را سر و سامان دهد. مبینی در این مدت کم؛  خوب کار کرد و آرامش نسبی بین دو و میدانی‌کاران برقرار شده است. ورزشکاران و مربیان نیز حتی در شرایط کرونا تمرینات را ادامه می‌دهند و آن چیزهایی که خواستند برای آنان مهیا شده است.

وی ادامه داد: در چند سال گذشته ورزشکاران بدون پاداش و حقوق بودند. حتی مربیان ما در این چهار سال خیلی فعال بودند و ورزشکاران زیادی را به تیم ملی فرستادند یا ورزشکاران آنان صاحب مدال شدند. گرچه مبلغی که فدراسیون به دو و میدانی کاران داده، کم بوده اما بعد از چند سال این مبلغ برای ورزشکاران یک انگیزه ایجاد کرد.

عضو کمیسیون فنی فدراسیون دو و میدانی اضافه کرد: از وقتی که من به همراه «پریسا بهزادی» عضو کمیسیون فنی فدراسیون شدیم به عنوان نماینده زنان شرایط خوبی برای ما فراهم شد تا به دفاع از حقوق دختران دو و میدانی‌کار بپردازیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha