۹ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۰۲
کد خبرنگار: 2854
کد خبر: 83890541
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مددجویان کمیته امداد قزوین در اعیاد قربان و غدیر سبد کالا دریافت می کنند

قزوین - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: همزمان با اعیاد قربان و غدیر مرحله دوم رزمایش ایران همدل برای کمک به خانواده های نیازمند در سطح این استان اجرا می شود.

مهرعلی حق گویان روز پنجشنبه با اعلام این مطلب افزود : با همکاری و هم افزایی کمیته امداد، سازمان برنامه و بودجه، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مددجویان تحت حمایت سبد کالا دریافت خواهند کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: برای دریافت این سبد کالا نیازی به مراجعه و یا ثبت نام مددجویان نیست بلکه گروه هدف شامل مددجویانی است که در فروردین ماه سال ۱۳۹۹ کمک معیشت عادی و تبصره ۱۴ دریافت کرده اند.

وی افزود: سبد کالای حمایتی به مددجویان این نهاد شامل برنج، روغن و مرغ منجمد برای توزیع از طریق فروشگاه های طرف قرارداد بوده و توزیع آن طی روزهای آینده آغاز خواهد شد.

حق گویان عنوان کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع کرونا در زمان توزیع از مسائلی است که مورد توجه قرار خواهد گرفت از این رو برای جلوگیری از تجمع، ازدحام و به جهت حفظ سلامت مددجویان توزیع به صورت مرحله ای و نوبت بندی انجام خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه توزیع سبد غذایی تنها از طریق فروشگاه انجام می شود، با هماهنگی های انجام شده با فروشگاه طرف قرارداد در مناطقی که فروشگاه نداریم، عاملی برای توزیع مشخص و فعال می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: مددجویان مشمول دریافت این سبد کالا نیازی به مراجعه ندارند چراکه کارت امداد ولایت آنها شارژ شده و می توانند خرید کنند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha