خودروهای زودتر ثبت نام کرده در اولویت دوگانه سوز شدن رایگان هستند

یاسوج- ایرنا- مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اولویت در طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی از قبیل (وانت، تاکسی، نیسان و کامیونت) در این استان با خودروهایی است که زودتر ثبت نام کرده اند.

به گزارش ایرنا، لطف الله مسعودی‌ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اجرای سه طرح توزیع الکترونیکی نفت سفید، گاز مایع و طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی به جد در دستور کار شرکت نفت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

وی افزود: رویکرد این شرکت سوخت رسانی عادلانه بوده است و با این مهم جلو بسیاری از انحرافات در حوزه سوخت در این استان گرفته خواهد شد.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تمامی مراحل دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی رایگان بوده و کارگاه‌های مجاز برای دوگانه سوزکردن خودروهای عمومی حق مطالبه هیچ وجهی را ندارند.

مسعودی عنوان کرد: متقاضیان می توانند در سامانه شرکت پخش فراورده های نفتی ایران به نشانی https://gcr.niopdc.ir/ مراجعه و اقدام به نام نویسی کنند. 

وی ابراز داشت: این طرح با هدف حفظ محیط زیست و مدیریت مصرف بهینه سوخت صورت گرفته است.

 تعداد ۲۸ جایگاه سی ان جی در استان وجود دارد که هم اینک ۳۱ هزار و ۹۱۰ متر مکعب بر ساعت ظرفیت دارند به این معنا که در هر ساعت این میزان فروش داریم.

بیش از ۵۰ درصد ظرفیت ما خالی است به گونه ای که ۵۰ درصد جای خالی برای ورود خودروها به جایگاه های سی ان جی داریم.

۶ جایگاه سی ان جی در حال احداث در استان وجود دارد که ۲ مورد از این جایگاه ها در هفته دولت افتتاح خواهد شد که یکی از آن ها در شهرستان باشت و دیگری در بخش پاتاوه واقع در شهرستان دنا است.

چهار جایگاه سی ان جی دیگر درصد پیشرفت فیزیکی قابل ملاحظه ای ندارند و اما مجوز داده شده و در حال احداث هستند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha