واکنش شورای شهر یاسوج به حمله ماموران شهرداری به مغازه میوه‌فروشی

یاسوج- ایرنا- یک عضو شورای اسلامی شهر یاسوج حمله ماموران شهرداری یاسوج به یک مغازه میوه فروشی را تایید کرد و ضمن محکوم کردن این کار از شهروندان بابت رفتار ماموران اجرائیات شهرداری این شهر عذرخواهی کرد.

به گزارش ایرنا،  ظرف چند روز گذشته فیلمی در فضای مجازی در حال دست به دست شدن بود که در آن میوه فروشی در شهر یاسوج مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد و کاربران بسیاری در فضای مجازی از این کلیپ بازدید داشته اند.

کیوان آشنا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کلیپی با عنوان برخورد نیروی اجرایی شهرداری یاسوج در میدان ساعت با یک میوه فروشی پخش شده که این کلیپ هم چهره شهرداری را زشت کرد و هم فعالیت شبانه روزی نیروهای اجرائیات شهرداری را که شبانه روز برای خدمت به مردم و جلوگیری از سد معبر و رفاه شهروندان فعالند زیر سئوال برد.

وی در عین حال افزود: همیشه اعتراض های فراوانی از سوی مردم و شهروندان به سبب ایجاد سد معبر در مسیر شلوغ شهر یاسوج یعنی از میدان ساعت تا خیابان شهدای یک صورت می گیرد.

عضو شورای شهر یاسوج تصریح کرد: به عنوان عضوی از شورای شهر یاسوج بارها برای مسئولان شهرداری پیام فرستادم و از آن ها خواستم که سد معبر این مسیر را بطور قانونی جمع آوری کنند.

آشنا تاکید کرد: حمله ماموران شهرداری یاسوج به یک مغازه میوه فروشی در روز های گذشته اتفاق ناگواری است و برخورد فیزیکی و ضرب و شتم شهروندان خلاف قانون بوده و زیبنده نیست.

وی ابراز داشت: بدون شک با مامور اجرائیات شهرداری طبق قانون برخورد می شود.

شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد با جمعیتی افزون بر ۱۵۰هزار نفر جمعیت یکی از مهاجرت پذیر ترین شهرهای جنوب کشور است . 

مهاجر پذیر بودن یاسوج سبب شده بسیاری از ساکنان برای کسب درآمد ،اقدام به ایجاد سد معبر در خیابان های اصلی شهر بکنند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha