۳ مرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۴۷
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 83882852
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه شهرکرد:باید در برابر جنگ روانی دشمن هوشیار بود

شهرکرد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به شکست دشمنان نظام در عرصه‌های مختلف نظامی و روانی گفت: دشمنان نظام اسلامی ایران در برهه کنونی از حربه جنگ روانی برای ضربه زدن به کشور بهره می گیرند که باید در برابر جنگ روانی دشمن هوشیار بود.

حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های این هفته  نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهرکرد افزود: تهدید و تحریم دشمن علیه ایران و نظام اسلامی کار همیشگی استکبار جهانی بوده است که برای دستیابی به این مساله، به تبلیغات دروغین پرداخته است تا با ایجاد ناامیدی به اهداف خود برسد.

وی با تاکید بر اینکه مردم با بصیرت نیز برای خنثی کردن اهداف دشمنان، همیشه در صحنه حضور داشته  و دارند، گفت: در کشور ما پرچم وحی و اسلام برافراشته شده است و در سایه ارزش‌های انسانی و اسلامی راه انقلاب و کشور گسترش و دست دشمنان کوتاه شده است.

وی به فتنه‌های مختلف دشمن در طول ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این فتنه‌ها تا کنون با ایستادگی و همدلی مردم خنثی شده است.

امام جمعه شهرکرد افزود: ایجاد جنگ روانی یکی از فتنه‌های دشمن برای براندازی نظام اسلامی است که با برجسته کردن مشکلات اقتصادی، تحریم‌ها، گرانی‌های بی‌منطق به دنبال رسیدن به اهداف خود هستند.

وی به برخی تصمیمات بی اثر برخی از مسولان اشاره کرد و گفت: این امر بهانه‌ای برای تبلیغات گسترده دشمن علیه نظام نباید بشود و نباید دل‌های مردم را خالی و امیدها را به یاس تبدیل کرد.

نکونام گفت: در شرایط شیوع کرونا نیز دشمنان مرتب در حال ایجاد تفرقه بین مردم هستند و با نشر مطالب غیر واقعی از سیاه نمایی در خصوص مشکلات به دنبال ضربه زدن به نظام هستند.

وی اظهار داشت: مردم اجازه نخواهند داد، که کشور ما بار دیگر جولانگاه دشمنان نظام اسلام شود.

 وی به از بین رفتن حیثیت و آبروی آمریکا در جهان اشاره کرد و گفت:  امروز دشمنان با تکیه به قدرت رسانه و تبلیغات روی پای خود ایستاده است و هیچ گاه تبلیغات و سیاه‌نمایی دشمنان در ملت ایران اثر نخواهد گذاشت.

وی در ادامه بر توحیدی زندگی کردن در کشور و همچنین کمک به همنوعان، مستمندان ، آسیب‌دیدگان از شیوع کرونا تاکید کرد و گفت: با اجرای رزمایش مواسات و همدلی که در استان بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال کمک مردمی جمع آوری و توزیع شد و در راستای فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص کمک مومنامه، این کمک رسانی به فقرا و آسیب‌دیدگان  ادامه دار خواهد بود.

وی روز پنجم مردادماه سالروز اقامه نماز جمعه به  امامت مرحوت آیت الله طالقانی با حکم حضرت امام خمینی(ره) را نیز گرامیداشت.

وی به روز عرفه و همچنین دهه اول ذیحجه اشاره کرد و گفت: روز عرفه روز دعا و نیایش است و برپایی آیین و مراسم‌های این ماه مبارک با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برپا خواهد شد.

وی به روز ششم مردادماه به عنوان روز فنی و حرفه ای و کارآفرینی اشاره کرد و گفت: ارائه آمورزش‌های مهارتی برای همه اقشار به  خصوص جوانان مهم و اثر گذار است و این  ضرورت بر هیچ کس مخفی نیست.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha